Триває робота в Проєкті «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах», який реалізується організацією ОеАД (Австрійська служба міжнародної співпраці в галузі освіти та досліджень) від імені Федерального міністерства освіти, науки та досліджень Австрії за сприяння Міністерства освіти і науки України.
10-11 листопада навчання з опорою на власний досвід учасників проводять тренери із Австрії Міхаела Сбурні, Августа Зайдль.
Координацію роботи учасників здійснює Домінік Айзенман, уповноважений з питань освіти за дорученням Федерального Міністерства освіти, науки та досліджень Австрії.
Учасники тренінгу обговорювали суголосні для освітніх систем Австрії та України виклики та опори, що постали в умовах пандемії, разом шукали відповіді на запитання:
- Які зміни динаміки роботи закладів освіти спостерігаються в ситуації з пандемією коронавірусу?
- Які наслідки це може мати у процесі впровадження освітніх реформ?
- Які управлінські завдання та принципи управління школою, що сприяють організації якісного та безпечного навчання, є найважливішими сьогодні?
- Як діяти керівництву закладу освіти в кризових ситуаціях?
- Які джерела та вирази опору наразі існують? Які стратегії їх подолання?
Навчання провадиться онлайн. Тренерська команда КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогінчих кадрів» у складі в.о.ректора Наталії Бендерець, проректора Олени Часнікової, ученого секретаря Лариси Кабан, методиста відділу управління закладами освіти Інни Маніленко спільно з колегами із ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПНУ (м. Київ); КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»; КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» проєктують зміст наступного модуля навчання управлінських команд пілотних закладів освіти Київщини.
Попереду – заключний (четвертий) етап проєкту – навчання шкільних команд Київської області, нові зустрічі, враження та досвід.