Навіщо вивчати курс?
Вивчаючи дистанційний курс підвищення кваліфікації вчителів із спеціальності “Економіка”, Ви:
- ознайомитесь з сучасними підходами до викладання економіки, ефективними методиками та формами проведення навчальних занять, методами розв’язування розрахункових задач;
- опрацюєте складні теоретичні питання відповідно до нових тем, що вводяться до навчальних програм із предмета;
- освоїте методики: проведення нетрадиційних занять економіки, використання інтерактивних та ІКТ-технологій; організації роботи з обдарованими дітьми;
- сформуєте уміння моделювати власні варіанти дидактичних матеріалів і навчальних занять.
Мета курсу
- підвищення рівня психолого-педагогічної, фахової та методичної підготовки вчителів економіки;
- удосконалення теоретичних фахових знань, практичних умінь і навичок, пов’язаних з педагогічною та методичною діяльністю.
Користувачами дистанційного курсу можуть бути:
- вчителі економіки Київської області та інших регіонів України, які бажають підвищити фахову кваліфікацію і мають І або вищу кваліфікаційну категорію.
Терміни навчання
Дистанційний курс підвищення фахової кваліфікації вчителів зі спеціальності “Економіка” розрахований на 6 місяців і проходить в три етапи очний-дистанційний-очний.
Що будуть знати і вміти слухачі?
Слухачі будуть знати:
- напрями удосконалення змісту і структури шкільної економічної освіти;
- концепцію шкільної економічної освіти, сучасні технології навчання;
- методики диференційованого навчання, підготовки індивідуальних та групових учнівських проектів;
- методологію використання теорій, законів та положень для формування розуміння наукової картини світу.
- принципи і прийоми проведення наукових досліджень та методичної роботи;
- основні теорії, положення і закономірності економіки, методику їх викладання на високому науковому рівні;
- новітні досягнення економічної та педагогічної наук;
- теоретичні та психологічні аспекти процесу міжособистісного спілкування у форматі “влада – навчальний заклад – громада”.
Слухачі будуть вміти:
- здійснювати планування навчальної та методичної роботи, самоаналіз результатів діяльності, прогнозування перспектив навчально-виховного процесу і визначення напрямів професійного самовдосконалення;
- формувати науковий світогляд учнів у процесі вивчення економіки;
- критично використовувати досягнення педагогічної і психологічної науки та передового педагогічного досвіду;
- вести дослідницьку роботу;
- узагальнювати власний досвід роботи, творчо захищати свої досягнення;
- вибудовувати власну траєкторію професійного зростання та розвитку;
- розробляти підручники, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації;
- забезпечувати ефективний пошук, структурування інформації, її адаптацію до особливостей педагогічного процесу і дидактичних вимог;
- організовувати роботу авторської школи, творчої групи, школи передового досвіду, опорної школи, школи молодого вчителя.
Що необхідно для участі в курсі?
- наявність комп’ютера із встановленими операційною системою Windows;
- уміння працювати в мережі Інтернет.
Консультування можна отримати, звернувшись до тьютора курсу
Довгань Андрій Іванович, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій, кандидат географічних наук, доцент.
Також до вашого відома: