22 грудня 2025 року відбулося чергове засідання Вченої ради КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Ключовим питанням порядку денного став звіт ректора Віри Рогової про діяльність Інституту у 2025 році та представлення плану роботи на 2026 рік.
У доповіді було окреслено основні результати діяльності Інституту в умовах воєнного часу, зокрема реалізацію державної та регіональної освітньої політики, розвиток системи безперервного професійного розвитку педагогічних і керівних кадрів, упровадження інноваційних освітніх проєктів, розширення партнерської взаємодії з територіальними громадами, громадськими й міжнародними організаціями.
Окрему увагу у звіті приділено реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Модель національного освітнього технопарку з підвищення якості освіти у викликах воєнного/повоєнного часу», розвитку кластерного підходу, цифрових освітніх ресурсів, а також посиленню напрямів ментального здоров’я, інклюзивної та безбар’єрної освіти, національно-патріотичного виховання.
За результатами обговорення Вчена рада схвалила звіт про діяльність Інституту за 2025 рік та затвердила План роботи КНЗ КОР «КОІПОПК» на 2026 рік, визначивши його основним документом стратегічного і поточного планування діяльності.
У ході засідання також було:
- затверджено освітні програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників на січень–лютий 2026 року;
- схвалено Положення про Освітній кластер «Синергія», який є важливим системоутворювальним елементом Моделі національного освітнього технопарку та об’єднує напрями інклюзивної освіти, ментального здоров’я, професійної орієнтації, мистецьких і соціальних ініціатив;
- схвалено регіональний інноваційний проєкт «Наскрізна інтеграція мистецтва – простір нових можливостей старшої профільної школи» та визначено механізми його науково-методичного супроводу;
- розглянуто результати конкурсного відбору на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників;
- затверджено План підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників Інституту на 2026 рік.
Прийняті рішення окреслюють стратегічні орієнтири розвитку Інституту на 2026 рік і спрямовані на посилення його ролі як регіонального центру інноваційного розвитку освіти та професійного зростання педагогів.











br>


















