Відбулося засідання науково-методичної ради КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», на якому розглянуто рукописи навчальних видань і програми, підготовлені педагогічними працівниками Київської області, а також результати діяльності професійних спільнот освітян у 2024/2025 навчальному році.
Схвалені навчальні програми та видання:
- «Дослідницький простір: хімія щоденного життя» – авторка Наталія Ясінська керівник гуртка КЗ КОР «Мала академія наук учнівської молоді». Програму рекомендовано для використання у закладах позашкільної освіти області.
- «Основи науково-дослідницької діяльності» – авторка Ольга Терехова, керівник гуртка КЗ КОР «Мала академія наук учнівської молоді». Програму схвалено для роботи гуртків та позашкільних закладів освіти.
- «Основи науково-дослідницької роботи» (факультативний курс для учнів 8-10 класів) – автори: Галина Склярова та Людмила Яременко. Програму рекомендовано для використання у Білоцерківському академічному ліцеї «Колегіум».
- Збірник «STEM-інсайти для уроків інформатики» (укладачі: Юлія Гребеніченко, Надія Ковалевська, Олександр Снігур). Матеріали рекомендовано до друку як окреме видання у серії «НУШ-лабораторія освітян Київщини».
Члени ради заслухали інформацію про діяльність професійних спільнот педагогічних працівників закладів освіти області, які у 2024/2025 н.р. забезпечували реалізацію Моделі національного освітнього технопарку.
Було вирішено:
- продовжити роботу за визначеними напрямами;
- посилити розвиток цифрових компетентностей педагогів і створення безпечного освітнього середовища;
- розширювати міжнародне співробітництво та партнерські проєкти;
- узагальнювати та поширювати результати діяльності спільнот;
- відзначати найактивніших координаторів і керівників;
- готувати навчально-методичні матеріали для вдосконалення освітнього процесу.
Також було ухвалено внести зміни до Положення про регіональну лабораторію (рішення Вченої ради від 23.04.2024 №4), доповнивши його положеннями щодо партнерства Інституту із закладами освіти.
Схвалені програми та проєкти доводять, що педагогічна спільнота Київщини активно працює над створенням сучасного й інноваційного середовища для учасників освітнього процесу. Ухвалені рішення сприятимуть розвитку дослідницьких здібностей учнівської молоді, впровадженню STEM-підходів, підвищенню професійної майстерності педагогів Київщини та поширенню інноваційних освітніх практик.