КОІПОПК


Тра 28 2025

Print this Запис

Майбутнє освіти формується сьогодні – педагоги поглибили знання з підприємливості та фінансової грамотності для НУШ

28 травня 2025 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбувся навчально-методичний семінар «Підприємливість і фінансова грамотність у НУШ: сутність та навчально-методичне забезпечення». Захід зібрав 100 учителів, котрі у 2025/2026 н.р. викладатимуть інноваційний курс «Підприємництво та фінансова грамотність. 8-9 класи».

Андрій Довгань, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та технологій, ознайомив учасників заходу із сутністю компетентностей, що формуються у процесі вивчення курсу.

Педагоги розглянули питання:

чому компетентності є критично важливими в умовах глобальних змін?

як інтегрований курс допоможе учням не лише засвоїти знання, а й розвинути здатність до ініціативи, відповідальності та адаптації?

Олена Часнікова, проректор КЗ КОР «КОІПОПК, висвітлила питання засвоєння теоретичних знань про фінанси та формування практичних навичок усвідомленої фінансової поведінки. Акцентувала увагу на тому, як навчити школярів приймати виважені фінансові рішення, ефективно управляти особистими фінансами, розуміти ризики та можливості, розвивати підприємницьке мислення, генерувати ідеї та втілювати їх у життя.

Під час заходу освітяни познайомилися з найновішими цифровими рішеннями та інструментами, що значно розширюють можливості викладання курсу.

Надія Ковалевська, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Узинської ТГ, опрацювала з учасниками семінару питання використання інтерактивних платформ, онлайн-сервісів, познайомила з можливостями штучного інтелекту задля персоналізації навчання, автоматизації рутинних завдань, створення захопливого контенту.

Особливу увагу приділили проєктним технологіям, що забезпечують розвиток підприємницьких навичок. Разом з Надією Лисенко, методистом відділу загальної середньої освіти КНЗ КОР «КОІПОПК», учасники семінару розглянули питання: як у процесі реалізації проєктів учні вчаться виявляти ініціативність, розвивати навички планування, командної взаємодії, вирішення проблем, критичне мислення та відповідальність, перетворюють навчання на діяльність. Ознайомилися з низкою реалізованих учнівських проєктів.

Завершальна частина семінару присвячена підбиттю підсумків, обміну враженнями та зворотному зв’язку від учасників.