КОІПОПК


Кві 24 2025

Print this Запис

Заняття педагогічної студії «Упровадження ігрових технологій на уроках географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі»

Педагогічна ідея – це повітря,
у якому розправляє крила педагогічна творчість
В. Сухомлинський

Уявіть собі захопливу подію, де вчителі збираються разом не лише для обміну досвідом та найкращими педагогічними знахідками, а для створення нових ідей, знайомств та натхнення. Це не просто зустріч – це креативний нетворкінг, який перетворює вчителів на справжніх ‘природничих амбасадорів’! У світі, де
інформація змінюється з неймовірною швидкістю, учителі стають справжніми архітекторами знань, які будують мости між учнями та безмежними просторами планети!

  • Як підкорити нові горизонти у світі ігрових технологій?
  • Де шукати нові ідеї для проведення сучасного уроку?
  • Навіщо проєктувати гейміфікований урок, якщо вже є готовий шаблон?

24 квітня 2025 року педагоги Київщини занурились у світ креативності й інновацій на третьому занятті педагогічної студії «Упровадження ігрових технологій на уроках географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі».

Координатором педагогічної студії є Совенко Валерій Володимирович, методист відділу загальної середньої освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», учитель-методист, а керівником – Дехтяр Наталія Миколаївна, учитель географії та біології Згурівського ліцею Згурівської селищної ради, учитель-методист.

Учасники педстудії отримали доступ до безмежного океану можливостей і відкрили ворота до творчості на платформі Genialli, де протестували новий інтерактивний продукт та з обраного ними шаблону створили власний шедевр.

Побували на справжній арені для навчальних баталій – платформі Quizizz, де знання стають суперсилами, а учні – героями своїх власних історій, де звичайна вікторина перетворюється в епічний фільм!
Відвідали веб-сайт Планета 24 – справжню галактику можливостей, де є готові ігри та головоломки з різних природничих дисциплін.

Інтригувальним було створення власних островів, моделювання грози, сейсмічних явищ, подорож космічним ліфтом за допомогою комп’ютерних симуляцій.

Родзинкою заходу став аукціон педагогічних знахідок, де кожен учитель зміг представити свій унікальний інноваційний досвід. Педагоги були одностайні й наголосили на важливості створення й використання інтерактивних та креативних завдань, адже сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло
використовує всі можливості для розвитку особистості учня.