Чи замислювалися ви, як пісня може допомогти зрозуміти історію, а мелодія – розкрити секрети математики? Саме такі питання інтеграції в мистецтві розглядались і обговорювались на другому заняття педстудії “Формування мистецьких компетентностей в інтегрованому навчанні на уроках мистецтва в Новій українській школі”.
Керівник педстудії – Альона Чебан, учитель Сквирського академічного ліцею Сквирської міської ради; координатор – Світлана Ковальова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільно-гуманітарної освіти.
У вирі обговорень було розкрито ключові моменти щодо ефективної інтеграції мистецтва, а саме:
- Практичні аспекти організації інтегрованих уроків мистецтва.
- Методичні аспекти організації інтегрованих уроків.
- Використання різних форм роботи на інтегрованих уроках мистецтва.
- Практичні поради для організації міжпредметних проєктів.
Захід став справжнім майстер-класом з креативного педагогічного мислення. Учасники зустрічі переконалися, що міжпредметна інтеграція – це не просто педагогічна інновація, а потужний спосіб розкрити потенціал учнів, зробити навчання захопливим, і сприяє формуванню критичного мислення, креативності, емоційного інтелекту та цілісного світогляду наших учнів.
Учасники активно поринули в практичну роботу, об’єднавшись у групи для спільного опрацювання важливих питань інтеграції мистецтва в навчальний процес. Кожна команда генерувала свіжі ідеї та ділилася власним баченням застосування інтегрованих підходів на уроках.
Атмосфера зустрічі була теплою та захопливою! Панував справжній дух партнерства, де кожен міг вільно висловлювати свої думки, експериментувати та навчатися один в одного. Ця зустріч стала ще одним підтвердженням того, наскільки потужним інструментом є спільна творча робота та обмін досвідом. Ми впевнені, що натхнення та практичні напрацювання, отримані під час заняття, знайдуть своє відображення в інноваційних уроках наших учасників!