Що, якби кожен урок був маленькою пригодою, де діти вчаться граючись? Саме цій ідеї було присвячене друге заняття педагогічної студії на тему «Упровадження ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи», яке відбулося 25 березня 2025 року.
Керівник профспільноти – Вікторія Шуляк, учитель початкових класів Вишнівського академічного ліцею № 1 Вишневої міської ради.
Координатор – Тетяна Солдатенко, методист навчально-методичного кабінету «Науково-методичний центр професійного розвитку» КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Учителі початкових класів та вихователі груп подовженого дня занурилися у світ карткових, настільних та інтерактивних ігор, які допомагають зробити навчання цікавим, ефективним і натхненним.
Що обговорювали?
Під час заходу учасники:
✔️ Ознайомилися з ефективними способами інтеграції ігрових технологій у навчальний процес, щоб зробити навчання цікавим і результативним;
✔️ Розглянули найкращі приклади карткових, настільних та інтерактивних ігор для молодших школярів, які сприяють розвитку ключових навичок і компетенцій;
✔️ Виконали практичні вправи й ознайомилися з кейсами використання ігор, котрі можна відразу застосовувати на уроках.
Зустріч пройшла надзвичайно динамічно та продуктивно!
Як перетворити урок математики на стратегічну гру?
Як вивчати українську мову через настільні квести?
Відповіді знайшли під час зустрічі!
Дякуємо всім за участь та натхнення! Разом ми робимо навчання цікавішим і ефективнішим для наших учнів.