КОІПОПК


Бер 01 2025

Print this Запис

Педагогічна студія «Упровадження ігрових технологій на уроках географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі»

Загляньте за межі звичного навчання, де книга стає не просто джерелом знань, а справжнім порталом у безмежний світ можливостей! Уявіть собі клас, де кожен урок – це захоплива гра, а кожна тема – квест, який чекає на ваших учнів. Це не фантазія, а новий підхід до освіти – гейміфікація.

Педагоги Київщини об’єдналися у педагогічну студію «Упровадження ігрових технологій на уроках географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі» і  поринули у таємниці цього підходу, де знання стають приємним випробуванням, а навчання – справжньою пригодою! 27 лютого 2025 року стартувало перше заняття студії в онлайн-форматі. Координатором педагогічної студії є  Совенко Валерій Володимирович, методист відділу загальної середньої освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», учитель-методист, а керівником – Дехтяр Наталія Миколаївна, учитель географії та біології Згурівського ліцею Згурівської селищної ради, учитель-методист.

«Ми продовжуємо рухатись вперед, відчиняти нові двері, робити нові речі, бо нам цікаво, і саме цікавість весь час відкриває нові шляхи», – ці  слова Уолта Діснея надихали учасників протягом заняття.

Учителі шукали відповіді на питання:

  • Яким має бути сучасний урок?
  • Як адаптувати кожен етап уроку у закладі освіти до принципів НУШ?
  • Чому гейміфікація є ефективною?

Мотиваторами пошуку ідей були учні Згурівського ліцею, які продемонстрували своє відео  на тему: «Яким має бути сучасний урок очима учнів?».  А далі педагоги стали творцями захопливих навчальних ігор, коли за допомогою кількох кліків перетворювали навчальний матеріал на живий інтерактивний досвід. Від інтерактивних тестів до віртуальних квестів – можливості безмежні! У світі, де технології зростають зі швидкістю світла, онлайн-платформи стають справжніми магічними артефактами для педагогів.

Знайомство учасників почалося у креативному форматі, коли на платформі Сlasstools кожен міг зробити собі бейдж за лічені хвилини! Потім відбулася віртуальна подорож онлайн-платформами Rebus1, Wordart, Learningapps, Wordwall,  Kahoot,  Interacty. Учителі ознайомилися з інтерфейсом платформ, визначили переваги кожної з них, відчули себе учнями та погралися у різноманітні ігри.

Важливим етапом засідання педстудії стала практична її частина, де учасники мали змогу самостійно створити власні кабінети на платформах, розробити навчальні ігри, підібрати вправи до кожного етапу уроку. Навіть домашнє завдання кожен із педагогів зміг обрати за допомогою інтерактивної вправи “Випадкове колесо” на платформі Wordwall. Родзинкою заходу стало віртуально приготоване печиво з передбаченнями. У ході заняття всі мали змогу вільно спілкуватися між собою в чаті, обмінюватися емоціями, думками.

Учасники засідання педстудії переконались: сучасні онлайн-платформи слугують ефективним засобом для створення інтерактивних навчальних ігор, що сприяють креативності освітнього процесу.