КОІПОПК


Лют 26 2025

Print this Запис

Заняття обласної педагогічної студії з теми «Використання варіативних профілактичних та фізкультурно-оздоровчих технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»

В умовах реформування дошкільної освіти особлива увага приділяється впровадженню в освітній процес закладів дошкільної освіти варіативних оздоровчих та профілактичних технологій інноваційного характеру, що дають змогу проводити оздоровлення дітей у цікавих формах, враховуючи вікові та індивідуальні особливості вихованців, їхні інтереси та наявні ресурси для здоров’язбережувальної діяльності.

25 лютого на базі КЗ «Вишневий заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу «Ромашка» Вишневої міської ради в онлайн форматі відбулося друге заняття обласної педагогічної студії з теми «Використання варіативних профілактичних та фізкультурно-оздоровчих технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти». На занятті обговорено ряд важливих питань, зокрема:

Надія Нечипорук,  координатор педстудії, методист відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», акцентувала увагу на тому, що для формування та розвитку здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку актуальним завданням є упровадження варіативних профілактичних та фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти.

Лариса Лєпшеєва, керівник педагогічної студії, директор закладу дошкільної освіти, познайомила учасників з планом роботи заняття педстудії.

Наталія Левінець, старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, охарактеризувала можливості цифрового освітнього середовища в активізації рухової діяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти.

Галина Кириченко, вихователь-методист, Ірина Голінко, практичний психолог закладу дошкільної освіти, ознайомили слухачів з варіативними профілактичними та фізкультурно-оздоровчими технологіями, які використовуються педагогами у роботі з дітьми; презентували досвід роботи з педагогами і батьками вихованців щодо упровадження інноваційних оздоровчих технологій у підтримці фізичного та ментального здоров’я учасників освітнього процесу.

Під час практичного кейсу Валентина Наглянець, інструктор з фізкультури, та Ірина Кристя, музичний керівник дошкільного закладу поділилися досвідом роботи з теми «Особливості взаємодії музичного керівника та інструктора з фізичної культури в ЗДО з використанням танцювально-ігрової гімнастики «Са-Фі-Данс» для зміцнення фізичного, психічного і соціального здоров’я».

Надзвичайно цікаво у форматі відеофільму, який створили організатори заходу, відбулася демонстрація, виконаного слухачами, домашнього завдання з теми «Здоров’язбережувальні технології в закладі дошкільної освіти».

Учасники педстудії отримали творче домашнє завдання:

Підготувати презентацію з власного досвіду роботи з теми: «Українська народна гра – джерело духовного і фізичного розвитку дітей».

У роботі педагогічної студії брали участь слухачі курсів підвищення кваліфікації з проблеми «Формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку: інноваційні підходи» (куратор Надія Нечипорук).

Учасники заходу висловили вдячність організаторам педстудії за те, що мали унікальну можливість ознайомитися із сучасними варіативними технологіями фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти.