КОІПОПК


Січ 29 2025

Print this Запис

Розпочала роботу обласна педагогічна студія «Інноваційна технологія LEGO-конструювання»

Для сучасної освітньої системи проблема формування творчої особистості, здатної до активної розумової діяльності, надзвичайно важлива. Робота дітей з конструкторами LEGO спонукає до мислення, фантазування, дає дитині змогу відчувати, творити. Включення дітей у систематичну конструктивну діяльність можна вважати однією з важливих умов формування здатності сприймати зовнішні властивості предметного світу (величина, форма, просторові і розмірні відносини).

Зацікавленість проблемою використання інноваційної технології LEGO-конструювання об’єднала педагогічних працівників закладів дошкільної освіти  в обласній педагогічній студії з теми «Інноваційна технологія LEGO-конструювання», яка розпочала свою роботу 29 січня 2025 року на базі Білоцерківського закладу дошкільної освіти №20 «Берізка» Білоцерківської міської ради.

Тетяна Корж,  координатор педстудії, методист  відділу раннього розвитку, дошкільної  та початкової освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», наголосила на актуальності теми  педстудії, ознайомила  учасників з нормативними документами, що регламентують роботу педагогічної студії.

Керівники педстудії – Світлана Осадча, директор, та Ольга Ярова, вихователь-методист закладу, – акцентували на актуальності  інноваційної технології LEGO-конструювання та презентували учасникам парціальну програму гурткової роботи з LEGO-конструювання для дітей від 2 до 6 років «LEGOГРАЙ»

У ході зустрічі учасники обговорили реалізацію освітніх напрямів Державного стандарту дошкільної освіти  «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Гра дитини» засобами LEGO-конструювання (Світлана Осадча) та особливості використання конструктора LEGO з дітьми різних вікових категорій (Ольга Ярова).

Учасники педстудії мали можливість переконатися, що використання інноваційної технології LEGO-конструювання сприяє формуванню у дітей цілісної системи уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей); формуванню елементарних знань з основ математики; навчанню дошкільників основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO.