КОІПОПК


Січ 28 2025

Print this Запис

Розпочала роботу обласна педагогічна студія «Здоров’язбережувальна компетентність – основа життєдіяльності особистості»

Узявши на озброєння вислів відомого педагога  В. О. Сухомлинського «Турбота про здоров’я – це найважливіша праця педагога. Від стану здоров’я, життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили»,  –  педагоги Київщини,  задля вдосконалення своєї педагогічної майстерності, обрали обласну педагогічну студію  з теми: «Здоров’язбережувальна  компетентність – основа життєдіяльності особистості»,  яка  розпочала свою роботу на базі КЗ «Вишневий заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу “Ромашка”» Вишневої міської ради Бучанського району.

Під час першого  заняття з теми «Актуальність  проблеми  формування  здоров’язбережувальної компетентності  дітей  дошкільного віку», яке  відбулося у змішаному  форматі, обговорено ряд важливих питань, зокрема:

Надія Нечипорук,  координатор педстудії, методист  відділу раннього розвитку,  дошкільної  та початкової освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»,   ознайомила учасників заходу  з нормативними документами, які регламентують роботу педагогічної студії, та  планом роботи.

Ольга Рейпольська,  завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання  Центру раннього розвитку  дитини  та дошкільної освіти  Інституту проблем     виховання  НАПН України, доктор педагогічних наук,  професор,  глибоко проаналізувала складники здоров’язбережувального простору закладу дошкільної освіти у виступі:  «Проєктуємо освітнє  середовище закладу дошкільної освіти  для зміцнення та збереження здоров’я дітей».

Наталія  Левінець,  старший науковий співробітник  лабораторії дошкільної освіти і виховання  Центру раннього розвитку  дитини  та дошкільної освіти Інституту проблем  виховання  НАПН України, окреслила завдання та напрямки освітньо-оздоровчої роботи закладу дошкільної освіти щодо формування здоров’язбережувальної компетентності  дітей в умовах сучасних викликів.

Лариса Лєпшеєва,  керівник педагогічної студії, директор закладу дошкільної освіти, познайомила учасників з теоретичними  та методичними аспектами управлінської  діяльності керівника  щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти компенсуючого типу.

Галина Кириченко, вихователь-методист закладу дошкільної освіти,  презентувала досвід роботи ЗДО щодо збагачення змісту освітньої та оздоровчої діяльності закладу дошкільної освіти на основі інтегрованого підходу до реалізації завдань парціальної   програми  «Скарбничка здоров’я».

Практичний  кейс заняття  був присвячений таким питанням:

  • Здоров’язбережувальний простір закладу дошкільної освіти компенсуючого типу, його змістові компоненти;
  • Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з вадами  опорно-рухового апарату  та захворюваннями органів  дихання.

Учасники педагогічної студії отримали творче домашнє завдання:

  • Розробити систему оздоровчо-профілактичних заходів для дітей старшого дошкільного віку.
  • Створити презентацію з теми «Здоров’язбережувальні технології в закладі дошкільної освіти».

Учасники висловили вдячність науковцям, педагогам закладу, керівнику та координатору педстудії за цікаве, змістовне заняття, за змогу вкотре переконатися,  що  задля формування і розвитку здоров’язбережувальної   компетентності дітей дошкільного віку слід збагачувати  освітнє середовище закладу дошкільної освіти, активно впроваджувати сучасні профілактичні та фізкультурно-оздоровчі технології.