«Є необхідність якомога більше наблизити навчання і виховання кожної дитини до її сутності, конкретних здібностей, майбутньої життєвої траєкторії людини.»
Василь Кремінь
Людиноцентрована освіта, що враховує сутнісні індивідуальні характеристики, розкриває та розвиває задатки й обдарування кожної дитини і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу, формує професійно компетентну й конкурентоспроможну особистість – вимога сучасного суспільства. Створити середовище для професійного самовизначення учнівської молоді має профільна середня освіта в структурі Нової української школи.
28 серпня 2024 року на базі КНЗ КОР «КОІПОПК» у рамках діалогової платформи в онлайн-режимі відбулася зустріч з педагогами області, представниками органів місцевого управління освітою, керівниками закладів освіти, працівниками ЦПР ПП з проблеми «Реформування старшої школи: впровадження профільного навчання в Новій український школі».
Учасники заходу обговорили основні положення Державного стандарту профільної середньої освіти, розглянули питання про якість та ефективність допрофільної підготовки як однієї із основних умов успішної реалізації завдань профільного навчання.
Досвідом профілізації старшої школи поділилася директор Фастівського академічного ліцею Ріпко Наталія Анатоліївна.
У центрі уваги учасників професійного діалогу було питання необхідності психолого-педагогічної підготовки і перепідготовки педагогічних працівників, формування у них готовності відповідати на виклики суспільства та його вимоги, працювати в нових умовах профілізації навчання.