В межах ініціативи «Стаємо сильнішими разом» 29 квітня 2024 року відбулося онлайн навчання з метою посилення професійної спроможності та розвитку фахових компетентностей фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів, розвитку їх професійної майстерності та забезпечення спроможності надання рекомендацій закладам освіти при забезпеченні навчання осіб з особливими освітніми потребами та дітей, що мають психологічну травму.
Під час першого модуля «Психологічна травма в дітей, що стали свідками психотравмуючих подій, як фактор виникнення особливих освітніх потреб» фахівці ознайомились із ознаками та видами психотравмуючих подій та особливостями реагування на них, визначенням психологічної травми, її особливостей та видів. В ході навчання детально розглянули можливі прояви та ознаки психологічної травми відповідно до вікових особливостей.
Особливу увагу приділили розгляду практичних кейсів роботи з дітьми, що мають соціоадаптаційні/соціокультурні труднощів пов’язані з психологічною травмою, підходам до формування освітніх програм, добору дидактичних матеріалів, вибору методів та форм для забезпечення якісного підвищення кваліфікації фахівців (консультантів) ІРЦ.