Відбулося заняття педагогічної студії «Корекційно-педагогічний вплив у навчанні дітей з розладами аутистичного спектру та розладами дефіциту уваги й гіперактивності» (керівники: Владислава Храпунова, директор, Марія Харченко, заступник директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради; координатор – Галина Слободяник, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»).
Під час зустрічі були розкриті питання визначення пріоритетних напрямків розвитку та формування базових передумов навчання дітей, шляхи їх реалізації в родині та у закладі освіти. Учасники обговорили способи оптимізації використання внутрішніх ресурсів для нормалізації стану, підвищення адаптивних можливостей дитини з РАС та РДУГ.
Учасники ознайомились із принципами побудови інклюзивного освітнього середовища за вимогами універсального дизайну та програми ТЕАССН, проведення корекційно-розвиткових занять з урахуванням специфіки порушень та сформульованих міждисциплінарною командою SMART-цілей.
Досвід та знання, отримані під час діяльності педагогічної студії, стали важливим внеском у професійний розвиток фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів освіти області, котрі здійснюють інклюзивне навчання.