КОІПОПК


Бер 01 2024

Print this Запис

Круглий стіл «Реалізуємо разом: фахове вдосконалення вчителя в умовах упровадження НУШ»

Творчий характер педагогічної діяльності зумовлює необхідність неперервного професійного розвитку учителя у контексті запитів сучасного суспільства.

29 лютого 2024 року відбувся круглий стіл «Реалізуємо разом: фахове вдосконалення вчителя в умовах упровадження НУШ» для методистів регіональних методичних служб, керівників регіональних методичних об’єднань учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, координаторів і методистів Київщини.

Іванна Володимирівна Ярмульська, завідувач відділу української мови і літератури, зарубіжної літератури інституту, запропонувала учасникам заходу методичний гайд «Професійний стандарт учителя: створення індивідуальної траєкторії професійного розвитку філолога».

За ініціативою Наталії Володимирівни Химери, методиста відділу української мови і літератури, зарубіжної літератури, у форматі дискусії учасники круглого столу проаналізували мейнстрім учителя-філолога в освітньому просторі НУШ, визначили пріоритетні напрями професійної діяльності, що забезпечують реалізацію мовно-літературної галузі.

Методичні аспекти проведення ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури, рекомендації щодо підготовки учнів до участі в ІV етапі творчих змагань надала методист відділу Лідія Василівна Бичевська.

Про партнерство як запоруку успіху та перспективи співпраці вчителів-філологів Київщини з Profi-гідом відділу української мови і літератури, зарубіжної літератури детально розповіли модератор Яна Вікторівна Ковальчук та координатор Лариса Петрівна Тищик.

Круглий стіл об’єднав у єдиному віртуальному просторі 60 колег-однодумців, які мали нагоду висловити свої думки щодо самоосвіти як важливого чинника професійного розвитку, обговорити можливості розширення творчого потенціалу та пізнавальних інтересів учителів-філологів Київщини.

Отримана інформація допоможе вчителям-практикам визначити цілі та завдання в розбудові власної траєкторії професійного розвитку і поширення педагогічного досвіду використання новітніх форм та технологій навчання.