Спортивні та рухливі гри – ефективним засіб комплексного розвитку фізичних якостей, що позитивно впливає на збільшення рухової активності учнів та є одним із головних завдань фізичного виховання школярів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».
Саме питанням ефективному застосуванню рухливих та спортивних ігор в освітньому процесі з фізичної культури було приділено увагу під час проведення другого заняття обласного майстер-класу учителя фізичної культури Полого-Вергунівського ліцею Переяславської міської ради, учителя-методиста Сергія Степаненка. Тема заняття: «Рухливі та спортивні ігри на уроках фізичної культури: 5 клас НУШ».
Учасники ознайомилися з досвідом застосування прийомів регулювання динаміки фізичних навантажень, контролю темпу виконання вправ під час різних ігрових ситуацій, засобів спостереження за самопочуттям дітей. Були запропоновані різноманітні ігри, ментальні вправи, що сприяють прояву ігрової ініціативності в учнів і забезпечують високий рівень рухової активності на уроках фізичної культури.
Петро Коханець, заступник декану з навчальної роботи факультету фізичного вихованої культур, спорту і здоров’я та Володимир Степаненко, завідувач кафедри спортивних ігор Університету ім. Григорія Сковороди в Переяславі, які були учасниками заходу, наголосили, що застосування рухливих і спортивних ігор потребує диференційованого підходу, урахування фізичного, психічного розвитку учнів, стану їхнього здоров’я тощо.
Майстер-клас завершився обговоренням питань ефективності впровадження рухливих та спортивних ігор в освітній процес. Слухачі отримали завдання підібрати та зробити відео рухливих ігор з елементами спортивних ігор, спрямованих на розвиток швидкості та спритності в учнів 5-х класів.