Сучасні малюки опановують цифрові технології дуже рано. Іноді зацікавити дітей традиційними методами та прийомами доволі складно. Як удосконалити свою професійну майстерність? Які цифрові навички та інструменти опанувати, щоб поліпшити освітню діяльність? Які цікавинки застосувати в освітньому процесі? Відповіді на ці запитання отримали учасники обласної педагогічно студії з теми «Застосування цифрових інструментів у професійній діяльності педагогічного працівника закладу дошкільної освіти» на другому занятті «Застосування цифрових інструментів для створення наочних дидактичних матеріалів», яке відбулося 07 лютого 2024 року в онлайн форматі.
Під час заняття обласної педагогічної студії Оксана Болотова, директор закладу дошкільної освіти, познайомила учасників з онлайн-сервісами, за допомогою яких можна створювати інтерактивні вправи. Адже дорослим, як і дітям, подобається гратися і розв’язувати цікаві ігрові завдання, а інтерактивні вправи можна використовувати не лише в роботі з дітьми, а й під час методичних заходів, заохочуючи учасників до активної взаємодії.
Учасники педстудії створювали інтерактивні презентації в програмі Microsoft PowerPoint з використанням анімаційних ефектів, вдосконалювали цифрові навички щодо використання онлайн-ресурсів LearningApps та Wordwall. Дані застосунки дають можливість створити інтерактивні вправи, за допомогою яких можна систематизувати знання дітей з певної теми та вчити дітей опановувати комп’ютерною грамотою.
Надія Нечипорук, координатор педстудії, завідувач відділу дошкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», акцентувала увагу на тому, що мультимедіа, інтерактивні презентації, у якості дидактичних засобів, використовується для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей, для створення благополучного емоційного фону. Саме тому використання мультимедійних презентацій дозволяє зробити заняття для дітей емоційно забарвленим, привабливим, результативним.
Учасники педагогічної студії висловили вдячність керівнику за змістовне заняття, за змогу вкотре переконатися, що сьогодні їм необхідно вдосконалювати свої цифрові навички щодо використання онлайн-ресурсів. Педагоги отримали творче домашнє завдання: сформувати каталог дидактичних ігор, які є у сервісах Wordwall та LearningApps для певної вікової категорії за заданою темою; розробити дидактичну гру за допомогою цих сервісів.