Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання.
Учитель повинен створювати лише атмосферу,
в якій дитина має можливість висловлюватись
Ш. Амонашвілі
Розпочала роботу обласна педагогічна студія «Художньо-педагогічні технології у вивченні предметів мистецької освітньої галузі в умовах НУШ», яка об’єднала творчих, зацікавлених, активних, креативних учителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Київської області.
Керівник: Леся Чоповська, заступник директора з виховної роботи, учитель музичного та образотворчого мистецтв КЗ КМР «Кагарлицький ліцей № 2 ім. В. П. Дашенка»; координатор – Світлана Ковальова, доцент кафедри суспільно-гуманітарної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», доцент, кандидат педагогічних наук.
Світлана Ковальова привітала з початком навчання й наголосила, що використання художньо-педагогічних технологій в освітньому процесі в якості основного навчального та пізнавального матеріалу мистецтва є одним із пріоритетних напрямів роботи вчителів освітньої мистецької галузі.
Леся Чоповська розпочала роботу студії із інтерактивної вправи «Коло руху», під час проведення якої учасники першого заняття, тема якого «Художньо-педагогічні технології НУШ: єдність навчання й виховання», мали змогу познайомитися, обмінятися думками та визначити, що їх об’єднує, що вони очікують та чим можуть поділитися.
У ході роботи був представлений теоретично-практичний блок заняття «Сутність технологій у педагогіці та специфіка художньо-педагогічних технологій», під час якого у вступі було висвітлено ключове завдання інтегрованого курсу «Мистецтво» та його мета.
Особлива увага звернена на компетентнісно-діяльнісний підхід, актуалізовано увагу на класифікацію, застосування, особливості, критерії відбору, правила організації роботи на уроках при використанні художньо-педагогічних технологій. Практична частина була пов’язана із застосуванням цікавої педагогічної ідеї “Конструктор уроку”.
Учасникам запропоновано виконати творче домашнє завдання – створити «конструювання» уроку мистецьких дисциплін за одною із тем музичного мистецтва чи інтегрованого курсу« Мистецтво» (1-6 класи НУШ).
Підсумок заняття знайшов відображення у рефлексивній комунікації учасників студії, а саме інтерактивних вправах «Клубочок думок» та «Рюкзак. М’ясорубка. Смітник»
Учасники подякували керівнику студії за нові знання та інноваційні педагогічні ідеї.