КОІПОПК


Лис 23 2023

Print this Запис

Відбулося перше заняття обласної педагогічної студії  «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції розвитку дошкільної освіти»

У сучасному світі здатність ефективно діяти в команді, безсумнівно, є одним із найбільш затребуваних особистих якостей поряд з надійністю, готовністю допомогти, чуйністю, широтою поглядів, терпінням і самоповагою. Кожен хоче працювати в комфортних умовах у доброзичливому колективі. Адже колектив стимулює нас до розвитку, мотивує та підтримує. Але важливо пам’ятати, що для ефективної роботи команди треба працювати всім і починати з себе.

Здатність до управління персоналом та командної взаємодії включено до переліку професійних компетентностей, які зазначені у професійному стандарті «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»:  «керівники закладів дошкільної освіти повинні знати засади командної взаємодії під час управлінської діяльності та володіти уміннями і навичками застосовувати принципи командної взаємодії в управлінні персоналом». Цьому можна і треба вчитися.

Саме тому,  тема «Творчий тимбілдинг в закладі дошкільної освіти. Будуємо команду» обрана  педагогічним колективом  Комунального закладу  «Вишневий заклад дошкільної освіти «Колобок» Бучанського району для роботи обласної педагогічної студії не випадково (керівники: Голубець Оксана Петрівна, директор;  Бойко Олена Анатоліївна, вихователь-методист).

22 листопада 2023 року  у змішаному форматі відбулося перше заняття обласної педагогічної студії  на тему «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції розвитку дошкільної освіти», основна мета якого – навчання навичкам позитивної взаємодії в команді та командної комунікації; формування та посилення командного духу шляхом згуртування учасників педстудії; створення почуття єдності, організованості, довіри і взаєморозуміння в команді.

Надія Нечипорук,  координатор педстудії, завідувач  відділу дошкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»,  наголосила на актуальності теми в сьогоднішніх реаліях,  ознайомила з нормативними документами, які регламентують роботу педагогічної студії.

Засідання педагогічної студії розпочалося з екскурсії, у ході якої учасники заходу ознайомилися із розвивальним  середовищем закладу дошкільної освіти.

Оксана Голубець, директор закладу дошкільної освіти, познайомила учасників з планом роботи студії та презентувала  технологію тимбілдингу  у виступі  «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції розвитку дошкільної освіти».

Наталія Левченко,  консультант Комунальної  установи «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» Вишневої міської ради з питань дошкільної освіти» розкрила ефективність педагогічного наставництва та інші кроки підтримки та форми професійної співпраці.

Олеся Калмик,  учитель-дефектолог КЗ «Вишневий ЗДО «Колобок», поділилася досвідом  роботи команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами  «Тимбілдинг в інклюзивній освіті».

Софія Віталієва,  практичний психолог ЗДО «Колобок», провела діагностичний практикум, спрямований на  дослідження себе в колективі (команді) та можливість усвідомити внутрішні конфлікти, способи подолання тривоги та звільнення від напруги, що ускладнює стосунки з оточуючими. У ході діагностичного практикуму учасники студії оцінювали особливості власної поведінки під час роботи в команді та давали відповіді на запитання: «Для чого потрібна команда?», «Які ефективні методи можна запропонувати для запровадження змін у взаємодії між педагогами закладів дошкільної освіти та які при цьому треба формувати у собі навички?» тощо.

Активні методи взаємодії, вдало підібрані вправи,  позитивний емоційний зв’язок між спікерами та учасниками створили єдиний психолого-енергетичний простір, який і є підґрунтям для успішної роботи команди.      

Учасники педагогічної студії отримали домашнє завдання і  виявили  бажання продовжувати співпрацю з метою свого професійного зростання.