10 листопада 2023 року було проведено майстер-клас учителя фізичної культури Тарасівського ліцею Узинської міської ради Київської області, лауреата обласного конкурсу «Учитель року 2023» у номінації фізична культура, амбасадора з впровадження модельної програми з фізичної культури для учнів 5-6 класів Дударя Володимира Олександровича. Темою майстер класу було: “Ігрові технології як інструмент формування ключових компетентностей на уроках фізичної культури НУШ”. Майстер клас розпочато із вступного слова доцента кафедри природничо-математичної освіти та технологій КНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів”, кандидата педагогічних наук, доцента Лакізи Олексія Миколайовича, який відмітив важливості застосування ігрових технологій на уроках фізичної культури, як одних із інноваційних методів особисто – орієнтовного навчання учнів в умовах реформування НУШ, а також ролі учителя фізичної культури у формовані ключових компетентностей майбутнього молодого покоління України.
Майстер клас від початку до завершення був наповнений сучасними та нестандартними педагогічними і інформаційними технологіями учителя. Знайомство з учасниками було проведено в ігровий формі. Далі В. Дудар продемонстрував відеоролик сучасних наробок в роботі з учнями у формуванні ключових компетентностей учнів різноманітними методами і ігровими засобами. Представлена презентація супроводжувалась коментарями з обміном досвіду та подальшим обговоренням можливих засобів у всіх формах фізичної культури закладів освіти. Під час майстер-класу панувала доброзичлива робоча атмосфера, виникали дискусії та обговорення, спостерігалася плідна співпраця учасників в сесійних залах. Метою розділення учителів на групи було необхідність повного розуміння учителями важливості формування ключових компетентностей НУШ на заняттях фізичною культурою у здобувачів освіти.
По закінченню майстер-класу був проведений аналіз та підсумок , який в свою чергу допоможе народити нові ідеї до реалізації другого заняття майстер-класу запланованої теми. Учасники отримали домашнє завдання, яке в свою чергу спрямоване на підбор і наробку кожним учасником майстер-класу необхідного матеріалу для подальшого активного обміну досвіду із застосуванням ігрових технологій для формування ключових компетентностей учнів на заняттях з фізичної культури.