КОІПОПК


Кві 03 2023

Print this Запис

Забезпечуємо благополуччя дітей та педагогів в умовах воєнного стану

31 березня 2023 року завершився тренінг «Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки». Протягом  навчання педагоги області обговорили актуальні питання психосоціальної підтримки дітей, їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій:

  • благополуччя і навчання дітей в умовах надзвичайних ситуацій;
  • психосоціальна підтримка та гра;
  • вплив стресу на благополуччя та навчання дітей, роль педагога у підтримці благополуччя дітей: шість ключових стратегій;
  • благополуччя педагога.

Під час тренінгу учасники виконували практичні завдання, брали участь в рольових іграх, активностях, обговореннях у сесійних залах у форматі «Мозковий штурм»,  з використанням віртуального класу (Google Classroom), виконували завдання на віртуальній дошці Рadlet, Mentimeter.

Щоденні рутини, які впроваджувалися на початку та наприкінці занять, сприяли вияву емоцій, позитивному налаштуванню на роботу. Під час тренінгу педагоги мали  можливість висловити власне ставлення до обговорюваних проблем, поділилися емоціями, які виникають у процесі роботи з учнями, які перебувають в стресових ситуаціях. Обмінялися набутим досвідом, як співпрацювати з батьками, зі шкільними психологами, лікарями.

В процесі рефлексії учасниками тренінгу розроблено низку додатків: «План турботи про себе»,  «Підтримка благополуччя в закладі освіти», «Підтримка позитивної поведінки», «Ознаки та симптоми стресу у дітей».

Завдяки спілкуванню та обміну досвідом з колегами педагоги можуть покращувати свої педагогічні здібності, запобігати емоційному виснаженню та стресу на роботі за допомогою активностей для розвитку усвідомлення, а також під час обговорення особистих і професійних викликів із вчителями.

Взаємодія не лише з дітьми, а й з колегами може принести насолоду та задоволення від роботи, допоможе розвивати  соціально-емоційні навички педагогів.