Питання оптимізації освітнього процесу, стимулювання інтересу, мотивування учнів до навчання, розвитку пізнавального інтересу для педагогів залишається актуальними. Одним з напрямків вирішення є використання технології візуалізації, як потужного інструменту інтенсифікації процесу навчання, активізації навчальної й пізнавальної діяльності, формування та розвитку критичного й візуального мислення.
В якості такого програмного інструментарію для створення візуальних ресурсів спрямованих на підтримку вивчення математики та інформатики є середовище GeoGebra, яке має потужний інструментарій і дозволяє вчителю в найбільш повній мірі реалізовувати творчий задум задля досягнення поставленої педагогічної мети.
23 лютого в онлайн режимі розпочала роботу обласна педагогічна студія для учителів математики та інформатики «Використання GeoGebra на уроках математики та інформатики».
Своїми напрацюваннями поділився Пацай Богдан, керівник педагогічної студії, учитель математики та інформатики, керівник гуртка «Математичне моделювання» Ірпінського ліцею інноваційних технологій, кандидат фізико-математичних наук, доцент КНУ імені Тараса Шевченка.
Зустріч почалася зі знайомства та створення позитивного настрою. На занятті було розглянуто можливості програмного застосунку GeoGebra, які полегшать роботу вчителя і зокрема, під час дистанційного навчання, адже можна швидко створювати високоякісні динамічні графічні зображення математичних об’єктів (графіки функцій, графіки рівнянь, геометричні фігури, формули, тощо) і потім їх зберігати у файлах графічних форматів.
Використання середовища Geogebra сприяє розширенню видів навчальних завдань, включаючи нестандартні завдання експериментального та дослідницького характеру.
Динамічні моделі різних об’єктів, процесів допомагає учням краще сприйняти, зрозуміти, уявити, що сприятиме зацікавленню учнів процесом навчання, розвитку дослідницької діяльності школярів, підвищенню їх розумової активності.