Провідною ідеєю сучасної освіти є «навчити учнів вчитися». Звідси випливає завдання сучасного учителя – безперервно «вчитися навчати». На перший погляд, гра слів, яка для учасників обласної педагогічної студії «Цифрові інструменти для ефективного оцінювання результатів навчання учнів» стала мотиваційним кредо.
Педагоги із закладів загальної середньої освіти Київщини об’єдналися у пошуку інструментів оцінювання для навчання (формувального) й оцінювання навчання (поточного, підсумкового).
Очолила пошукову групу педагогиня-професіонал, фахівчиня з цифровізації, освітня тренерка – Ірина Мельнічук. Ірина Сергіївна працює у Фастівському ліцеї № 4 Фастівської міської ради Київської області, навчає учнів інформатики та математики. координатором цієї педагогічної студії.
Координує роботу педагогічної студії Лариса Кабан, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, учений секретар інституту.
До роботи педагогічної студії в якості спікера долучилася Наталія Маркусь, учителька Козівського ліцею, що на Тернопільщині. Пані Наталія має досвід роботи у класах, які пілотують новий Державний стандарт, є тренеркою освітніх програм, співавторка підручника “Громадянська освіта. 10 клас”.
На першому занятті педагогічної студії, яке відбулося 09 січня, учасники знайомилися між собою; під керівництвом спікерок опановували цифрові ресурси, які можна використати у створенні завдань для самооцінювання, взаємооцінювання та підсумкового оцінювання.
Час заняття минув як мить, і навіть відсутність електроенергії у керівника педагогічної студії не стала на заваді змістовній конструктивній роботі. Педагоги вчергове довели свою незламність перед обставинами, бажання й готовність навчатися, а отже – професійно рости. «Лише той Учитель, хто живе так, як навчає» (Григорій Сковорода).
Докладніше – на світлинах із заняття.