КОІПОПК


Лип 22 2022

Print this Запис

22 липня завершили навчання 196 учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5 класах ЗЗСО області

22 липня завершили навчання (третій період) 196 учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5 класах ЗЗСО області.

Освітяни зацікавлено набували досвіду щодо організації освітнього процесу відповідно до положень Концепції «Нова українська школа». У ході онлайн-навчання було розглянуто й обговорено питання

  • концептуальних ідей реформи базової середньої освіти (дитиноцентризм, навчання як наскрізний процес виховання, що ґрунтується на цінностях, спрямування освіти на формування й розвиток компетентності учня, досягнення результату навчання, створення сучасного безпечного та розвивального  освітнього  середовища тощо),
  • способів і засобів їх упровадження, тобто побудови активного, компетентнісно орієнтованого заняття, ролі педагога в освітньому процесі в умовах НУШ.

Також було проведено заняття, присвячені підготовці освітян до впровадження системи оцінювання, що включає формувальне, поточне та підсумкове, розроблення навчальних програм і календарного планування з української мови і літератури, зарубіжної літератури, використання засобів цифрових технологій для активного, компетентнісного навчання й оцінювання його результатів.

Звісно, у сучасному світі,  єдиною сталою характеристикою якого є зміни,  кожній особистості потрібно постійно навчатися новому й розвивати власну компетентність. Тож навчатися й кожному з нас, освітян, доведеться постійно, зокрема й для якісного впровадження реформи Нової української школи,  засвоюючи надані тренерами матеріали, використовуючи інші освітні ресурси, застосовуючи самооцінювання власної професійної діяльності… І, як наголошувалося в ході навчання, не боячись помилитися (а недоречності, прорахунки будуть безперечно), бо кожна наша помилка – це результат діяльності, який потрібно осмислити, оцінити з тим, щоб надалі не допускати.

А ще будуть досягнення – педагогів та учнів – і радість від зростання вихованців, розуміння своєї надважливої місії в суспільстві – створювати умови для формування особистості, здатної навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі й досягати їх, вибудовувати життя на основі цінностей, самореалізуватися.

Тож успіхів усій великій спільноті освітян у непростій справі плекання Людини в Новій українській школі.