КОІПОПК


Лип 12 2022

Print this Запис

Навчання учителів мовно-літературної освітньої галузі, які з 1 вересня працюватимуть у 5-х класах за програмою НУШ

Літо для освітян традиційно вважається часом відпочинку, незабутніх подорожей, нових знайомств. А ще – це час роботи над помилками, пора «перезавантаження» на новий навчальний рік,  планування майбутньої діяльності. Саме влітку можна «викроїти» годинку-другу сонячного ранку або теплого вечора для того, щоб всерйоз зайнятися саморозвитком, самоосвітою. Щоб розпочати навчальний рік у «всеозброєнні», необхідна спеціальна підготовка. Особлива увага сьогодні надається питанням підготовки вчителів-предметників до втілення концепції НУШ у базовій ланці середньої школи. Наразі викладачі кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проводять навчання учителів мовно-літературної освітньої галузі, які з 1 вересня працюватимуть у 5-х класах за програмою НУШ.

Заняття проходять у форматі онлайн на платформі ZOOM. Активно обговорюються теми впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти, застосування модельних навчальних програм, укладання на їх основі навчальної програми та календарного планування, застосування ІКТ на уроках словесності, особливості переходу до формувального оцінювання.

У процесі навчання тренери Світлана Мірошник та Оксана Лященко організували активний зворотний зв’язок із педагогами.

Усі відгуки, надіслані від учителів, можна об’єднати в такі групи:

  • теми всіх запропонованих занять підібрані доцільно й мають практичне спрямування, корисні для подальшої роботи;
  • отримали дуже багато корисної та конкретної інформації, тепер потрібно самому поступово «переварити» все, розібратися і втілювати в життя;
  • курси були не лише цікавими, але й дуже змістовними, що дало нам можливість глибше зануритися у світ НУШ, зрозуміти, що є над чим працювати;
  • усі отримані знання – поштовх до стрімкого поступу вперед – до роботи в нестандартних умовах Нової (дійсно нової!) української школи;
  • зрозуміли, що завдання учителя – розвивати обдарування кожного учня/учениці, дозволяти дитині навчатись так, як їй зручно;
  • навчання в НУШ потребує зміни ролі вчителя: тепер він не може весь урок щось розповідати чи попросити учнів законспектувати параграф з підручника, а має залучати школярів в активну роботу, бути партнером та ментором: не давати учням готові рішенні, сприяти тому, щоб вони шукали відповіді самостійно, працювали в команді, спільно долали труднощі;
  • освіта в умовах війни – це діяльність у режимі особливої відповідальності, працездатності, наполегливості, єдності та невичерпної сили творення нової історії України!

Окрема подяка від слухачів Ларисі Кабан за змістовне й дуже актуальне для вчителів заняття «Оцінювання результатів навчання у Новій українській школі», за надані матеріали для використання в педагогічній практиці, розміщені на дошці PADLET, а також Іванні Ярмульській за практичне заняття з онлайн-платформами для ефективного навчання учнів.

Від себе хочемо подякувати нашим учителям за плідну та продуктивну співпрацю, взаєморозуміння, підтримку й побажати:

Миру усім і світлої долі,

Запалу, енергії, сили доволі,

Щедрості серця, людської поваги

На довгих стежках Вашої ниви!

Будьте здорові і завжди щасливі!