На фінішній прямій 2021/2022 навчальний рік. Одночасно із завершенням освітнього процесу у закладах освіти настав час підвести підсумки роботи обласних майстер-класів.
01 червня відбулася онлайн-зустріч вчителів-істориків, котрі на початку навчального року вирішили поглибити свої знання з компетентнісного підходу до навчання історії і стали учасником обласного майстер-класу Колесник Інни Олександрівни, учительки історії, правознавства, громадянської освіти Кучаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими з теми «Компетентнісний підхід до суспільствознавчої освіти: технології, методи, вправи».
Переконливе обґрунтування теорії, застосунок сучасних технологій, ефективні практичні вправи від майстра не тільки вмотивували вчителів, а й допомогли в організації навчання історії в умовах воєнного стану. Участь у роботі майстер-класу, однозначно, підвищила професійний та фаховий рівень педагогів.
Ви ще досі не знаєте, що таке едьютеймент? А от історики області , які в групі слухачів майстер-класу Копил Любові Михайлівни та Купрієнко Тетяни Василівни, вчителів історії Бородянського академічного ліцею з теми «Використання прийомів едьютейменту на уроках історії в 5-х класах», вже знають, бо мали можливість ознайомитися з сучасною технологією на заняттях.
Переживши лихо тимчасової окупації регіону, вчителі-майстри продовжують переконувати колег, що навчання історії має відбуватися у форматі який поєднує освіту (education) та розваги (entertainment) у коротких відеоуроках. Замість дошки та крейди — відео та фотовставки, а натомість книжковій теорії — практичні кейси з реального життя. Звернули увагу на застосування прийомів едьютейменту у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Учасники обох майстер-класів подякували керівникам за просвітницьку роботу та мотивацію до професійного розвитку. Здобуті знання та сформовані вміння допоможуть у реалізації завдань реформи НУШ.