КОІПОПК


Лют 20 2022

Print this Запис

Краєзнавство як дійовий засіб патріотичного виховання молоді

Інформація
про підсумки ХХІ обласного конкурсу робіт учнівської молоді
“Топоніміка й історія освіти рідного краю ”

         Формування у молоді  любові і дбайливого ставлення до рідної землі – своєї «малої батьківщини», її історії, поваги до народних традицій і звичаїв, фольклору, рідної природи є пріоритетним напрямком в системі патріотичного виховання. Саме краєзнавча робота  посідає важливе місце в діяльності кожного навчального закладу  з тим, щоб за допомогою краєзнавчих матеріалів сприяти вихованню у молоді почуття патріотизму, національної свідомості, високої моральності.

З метою посилення патріотичного виховання та активізації пошуково-дослідницької роботи, відділом географії та економіки Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів у 2021/2022 навчальному році було проведено ХХІ обласний конкурс робіт учнівської молоді “ Топоніміка й історія освіти рідного краю ”. У цьому році на конкурс надійшло 26 робіт із 8 територіальних громад області. Були подані матеріали учнів з  Бородянської селищної ради, Обухівської міської ради, Згурівської селищної ради, Пісківської селищної ради, Сквирської міської ради, Тетіївської міської ради, Миронівської міської ради  та міської ради Білої Церкви. Проведення конкурсу роботи оцінювалися за такими критеріями:

  • аргументоване доведення вибору теми дослідження з урахуванням власного внеску;
  • відповідність оформлення картки обліку мікротопонімів та звіту про історію освіти рідного краю згідно з положенням про огляд-конкурс;
  • науковість роботи;
  • повнота розкриття теми;
  • грамотність;
  • якість оформлення;
  • якість наочних матеріалів та доцільність їх використання;
  • перспективність розробки теми;

Проведений конкурс показав зацікавленість учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у дослідженні історії, географії, освіти, культури рідного краю.

Учасниками конкурсу досліджувались топоніми, гідроніми ороніми, історія загальноосвітніх навчальних закладів, біографії видатних людей рідного краю, туристичні маршрути Київщини.

Переважна більшість учасників конкурсу продемонструвала краєзнавчу компетентність, уміння аргументовано розкрити тему дослідження, чіткість і логічність викладення матеріалу.

Найактивнішими учасниками конкурсу стали учні загальноосвітніх навчальних закладів Бородянки, Обухова, Турівки (Згурівської громади), Тетерева (Бородянської громади), Сквири, Миронівки, Тетієва,  Білої Церкви.