2 лютого 2022 року, в Будинку дитячої та юнацької творчості «Дивоцвіт» відбулось друге заняття обласної педагогічної студії «Використання акмеологічних технологій у процесі формування особистості дитини на заняттях образотворчого мистецтва», для вчителів та керівників гуртків образотворчого мистецтва з теми “Застосування прийомів фактурних технік на заняттях та уроках образотворчого мистецтва, як акмеологічний підхід у навчанні та розвитку дітей”, керівники педстудії – Петренко Юлія Миколаївна, керівник гуртка “Академія олівця” та Лутфулліна Анна Вікторівна, керівник Зразкової студії образотворчої діяльності “Райдуга”.
Крім традиційного зображення пензлем, художники часто використовують різноманітні фактурні техніки. Фактурні ефекти допомагають створити в картині додатковий рельєф, змішати фарби прямо на полотні для отримання незвичайних кольорово-оптичних ефектів, змінити напрямок руху фарби, що також додає особливої технічності живопису. Часто майстри просто прикладають до свіжого барвистого шару шматочки зім’ятої газети або фактурної тканини (мішковини, гіпюру, сітки) – для створення ефектних відбитків на гладкій поверхні. Такі секрети майстерності розкрила у теоретичній частині «Використання різних видів фактур у загальній композиції», Петренко Юлія Миколаївна. Учасники педстудії мали можливість втілити отримані знання у практичній роботі під час створення композиції “Букет”.
Насправді, існує так багато незвичайних технік і прийомів зображення, що ніхто і ніколи не спробує їх усі. Якщо захочеться чогось незвичайного у роботі, зрештою ніхто не заважає включити фантазію і спробувати придумати щось нове! Свої секрети використання симетричної монотипії як виду фактурної техніки розкрила Лутфулліна Анна Вікторівна під час майстер-класу зі створення композиції «Чарівний метелик».
Учасниками педстудії стали 18 вчителів закладів освіти області.
Затишна, творча та дружня атмосфера педстудії не лише подарувала цікаві теоретичні та практичні мистецький досвід, але й гарний настрій та натхнення для нових креативних експериментів. Ці прості та доступні у застосуванні техніки корисні для розвитку уяви, творчого мислення дітей будь-якого шкільного віку та мають позитивний вплив на психоемоційний стан дитини.