КОІПОПК


Жов 27 2021

Print this Запис

Використання інтернет-інструментів на уроках англійської мови

Одна з основних проблем сучасної дидактики полягає у виборі оптимального співвідношення найкращих традицій чинної освітньої системи, інструментарію інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних педагогічних інновацій та тенденцій. Ефективному вирішенню цієї проблеми може сприяти впровадження в освітній процес сучасних інтерактивних засобів навчання. З одного боку, їх використання дає змогу ефективніше реалізувати ідеї змішаного навчання («blended learning»), як одного з найбільш перспективних підходів до організації освітнього процесу в сучасній школі. З іншого боку, розроблення і використання навчальних програм, що передбачають застосування системи інтерактивних засобів навчання, оптимізує перехід від предметного принципу побудови змісту освіти до компетентнісної орієнтації освітнього процесу.

Саме це стало лейтмотивом першого заняття обласного майстер-класу з теми «Використання інтернет-інструментів на уроках англійської мови», яке 27 жовтня провели вчителі англійської мови Софіївсько-Борщагівського НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ЗОШ І-ІІІ ступенів» Борщагівської сільської ради Бучанського району Вікторія Закутня і Світлана Дзеціна.

У роботі творчої спільноти взяли активну участь 25 учителів англійської мови з різних регіонів Київщини.

Координатор майстер-класу, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, методист відділу іноземних мов КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Ігор Ковровський, ознайомив учасників заходу з нормативними документами, які регламентують роботу обласного майстер-класу.

Керівники майстер-класу презентували авторську систему досвіду, ознайомивши учительську спільноту з можливостями використання різних інтерактивних онлайн-сервісів, які сприяють творчій самореалізації здобувачів освіти у процесі навчання, використовуючи ігри, інтерактивні заходи, інструменти малювання і багато іншого, що буде для них одночасно і захопливим, і пізнавальним.

Напрочуд цікавим стало знайомство учасників заходу з прикладами практичних завдань / проведення онлайн-уроків із застосуванням онлайн-програм і сервісів, що є надзвичайно актуальними у період дистанційного навчання.

Закінчилося заняття традиційним домашнім завданням для слухачів.