Сьогодні, 19 серпня, завершилася робота Всеукраїнської стратегічної сесії «ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ, ОСВІТА – ДЛЯ МЕНЕ».
Протягом дня учасники сесії працювали у креативному просторі змін: Hub «Освіта для мене – школа для всіх» (#Education for me – School for everyone) Національного технопарку з підвищення якості освіти. Директорів інклюзивно-ресурсних центрів, закладів загальної середньої освіти з інклюзивними класами і спеціальних закладів освіти з усієї України об’єднала потреба у створенні дорожньої карти забезпечення можливостей отримання якісної та відповідної потребам кожного учня освіти.
Учасники всебічно, з позиції управління, педагогічних працівників, батьків, громадськості, обговорили визначені секційні питання, відповіді на які було покладено в основу дорожньої карти.
У процесі активної дискусії фахівці виокремили бар’єри, що постали під час розбудови інклюзивної освіти в Україні. Представники регіонів ділилися напрацюваннями, способами розв’язання проблем, здобутками й формували спільне бачення долання бар’єрів в організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Згідно з програмою відбулося підключення до Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху», присвяченого 30-й річниці незалежності України, де із вітальним словом виступив Дмитро Разумков, Голова Верховної Ради України. Сергій Шкарлет, Міністр освіти і науки України, зачитав лист Президента України Володимира Зеленського.
У своєму виступі Сергій Шкарлет акцентував увагу на досягненнях освіти України за роки незалежності та пріоритетних напрямах подальшого розвитку національної системи освіти.
Під час телемосту свої напрацювання презентували чотири тематичні регіональні локації:
«Безпечна школа – безпечна країна»
«Молоді вчителі освітнього простору Нової української школи»
Громадська організація «Батьки SOS»
«Освіта національних меншин: виклики та можливості»
У результаті роботи Hub «Освіта для мене – школа для всіх» (#Education for me – School for everyone) розроблено дорожню карту – дороговказ удосконалення нормативно-правової бази інклюзивної освіти в Україні.