КОІПОПК


Кві 16 2021

Print this Запис

Наші можливості – шлях до яскравих занять із літератури

Педагоги  шукають нові методики навчання за такими принципами: навчання із захопленням, навчання з радістю пізнання. Учитель-позашкільник повинен одночасно бути для дитини й практичним психологом, і керівником, і методистом, що дарує дітям радість відкриття знань і любові до навчання. Необхідно приймати дитину такою, якою вона є, абстрагуючись від її слабкостей і недоліків чи навпаки – зухвальства. Необхідно навчити вихованця вірити в свої сили й використовувати свої знання повною мірою.

16 квітня 2021 року в режимі-онлайн на платформі «Zoom» відбулося третє заключне заняття обласної педагогічної студії «Літературне слово й сучасне покоління» Литвиненко Інни Леонідівни, керівника гуртка-методиста Гостомельського центру творчості дітей та юнацтва, із теми «Наші можливості – шлях до яскравих занять із літератури». Захід проводився  для керівників літературних гуртків та студій, учителів української мови та літератури.

У роботі взяли участь Бичевська Лідія Василівна, координатор обласної педагогічної студії, методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», керівники гуртків, учителі української мови та літератури.

Литвиненко Інна Леонідівна підбила підсумки роботи педагогічної спільноти. Баговик Наталія Миколаївна, заступник завідувача філії з навчально-виховної роботи, учитель зарубіжної літератури, керівник гуртка Гоголівської КЗ «Гоголівської НВО» Броварського району,  презентувала цикл уроків літератури рідного краю, на яких розглядалися твори митців Броварщини про красу природи, звеличення образу матері. Розповіла, як організовує зустрічі з поетами рідного краю, готує учнів до участі в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

Адамчук Тетяна Анатоліївна, директор та керівник гуртка Ірпінського центру позашкільної освіти Ірпінської міської ради Київської області, поділилася досвідом вивчення історії рідного краю та формування в учнів мовної культури.  В основі програми гуртка – ключові компоненти, із якими школярі знайомляться в закладах загальної середньої освіти, а поглиблюються знання на заняттях гуртка із реалізацією міжпредметних зв’язків.

Педагоги активно ділилися своїми досвідами роботи.

На завершення заняття учасники обласної педстудії отримали домашнє завдання: передати набутий досвід колегам закладів загальної середньої освіти та позашкільних закладів.