КОІПОПК


Бер 29 2021

Print this Запис

Проведено друге заняття обласної педагогічної студії з теми «Профілактика та протидія булінгу в шкільному колективі»

Безпечна, доброзичлива атмосфера, заснована на довірі й повазі, є найкращою основою, щоб запобігти активізації таких негативних явищ серед учнівської молоді, як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо.   29 березня  на платформі «Zoom» відбулося друге заняття учасників обласної педагогічної студії з теми «Профілактика та протидія булінгу в шкільному колективі» для практичних психологів, соціальних педагогів, заступників директорів закладів освіти з навчально-виховної роботи.

Координатор педагогічної студії, Леся Шелест, методист відділу практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», актуалізувала проблематику і завдання, які постають перед учасниками освітнього процесу з питань комплексного підходу щодо попередження та недопущення проявів булінгу (цькування) у закладі освіти.

Керівник педагогічної студії, Марина Стрільник, практичний психолог Cтавищенського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – юридичний ліцей» №2 імені О.С.Паланського зосередила увагу на використанні діагностичного мінімуму щодо виявлення проявів булінгу у закладі освіти.

Учасники обласної педстудї ознайомилися з різними дієвими опитувальниками, що демонструють  реальну ситуацію проявів булінгу в закладі освіти, опрацювали загальні психологічні характеристики ймовірного булера, жертви булінгу, методики вивчення настрою та адаптовані анкети: «Початкові вміння та знання діагностики булінгу в освітньому середовищі», «Діагностика кібербулінгу та інформаційної безпеки в закладі освіти».

Завершили онлайн-захід у форматі «запитання-відповідь». Учасники обговорили важливість роботи з профілактики та попередження проявів булінгу (цькування) в освітньому просторі, необхідності ефективної підтримки здобувачів освіти, їхніх батьків/опікунів. По завершенню заняття учасники отримали домашнє завдання та спланували роботу на заключне засідання.