25 березня 2021 року в онлайн-режимі відбулося ІІІ заняття обласного майстер-класу Вегерінської С.Я. з теми «Використання інтернет-ресурсів у процесі розвитку творчої особистості учня на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.
Мета останнього заняття сертифікованого майстер-класу – підбиття підсумків роботи учасників заходу та представлення результатів практичної діяльності педагогів: складання реклами сучасної книги – буктрейлерів.
Вегерінська Світлана Яківна, учитель зарубіжної літератури, української мови та літератури Лучанського закладу загальної середньої освіти I–III ступенів Таращанської міської ради, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання – «учитель-методист», підбила підсумки роботи майстер-класу, проаналізувала творчі роботи учасників, поділилася родзинками із власного досвіду та показала відеофільм «Сімнадцять миттєвостей майстер-класу», створеного на основі документальних кадрів роботи обласного майстер-класу.
На наступному етапі заняття учасники активно включилися в тематичну дискусію про методичні ідеї щодо розробки сучасного уроку зарубіжної літератури. Учителі-практики поділилися власними цікавими надбаннями у роботі над розвитком творчої особистості учня.
На по-весняному теплій і оптимістичній ноті завершив свою роботу обласний майстер-клас Вегерінської С. Я., який координувала Химера Наталія Володимирівна, методист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
І хоча заняття відбулися в онлайн-форматі, учасники не відчували перешкод у спілкуванні. За 5 місяців спільної роботи відбулося єднання творчих людей: учителі писали сценарії у Google сlassroom, знайомилися з покроковою інструкцією роботи над буктрейлером, училися працювати з відеоредакторами і редагувати відеофайли. Результат такої роботи – створення власних цікавих буктрейлерів, які учасники представили на останньому занятті. Під час обговорення випускних робіт учителі-словесники вплели у вінок педагогічних ідей найкращі родзинки досвіду колег. З ностальгією згадували плідну роботу, переглядаючи відеоролик про заняття майстер-класу. Позитивні та доброзичливі відгуки учасників ще раз доводять, що такий вид роботи є продуктивним та актуальним сьогодні.
Творчі вчителі з нетерпінням очікують закінчення карантинних обмежень, щоб поділитися знахідками та креативними ідеями зі своїми колегами та зробити уроки зарубіжної літератури ще більш цікавими та змістовними.
На завершення учасники поділилися враженнями, заповнивши вихідні анкети.
Кращі буктрейлери учасників майстер-класів будуть розміщені 01.04.2021 р. на платформі сайту «Філологічний Олімп» за покликанням: sites.google.com › vpfilolimp