Екологічне виховання дітей дошкільного віку – процес педагогічно спрямований. Завдання вихователя закладу дошкільної освіти – допомогти маленьким дослідникам розібратися в розмаїтті об’єктів і явищ природного середовища, викликати інтерес до нього, навчитися бачити духовне благородство, милосердя, виховувати прекрасне в собі, почуття любові до всього живого, бажання охороняти й примножувати все, чим багата рідна земля.
На другому занятті обласної педагогічної студії Терпило Людмили Григорівни, директора, та Трещун Світлани Василівни, вихователя-методиста закладу дошкільної освіти «Хоровод» Української міської ради, із теми «Розвиток еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку» педагоги області обговорили особливості формування мотиваційних основ екологічної свідомості дітей дошкільного віку. Переглянули та проаналізували макети екологічних стежин на території та за межами закладу, online-виставку дидактичних посібників із проблеми. У ході презентацій учасниками виконаних творчих домашніх завдань відбулося моделювання ситуацій розвитку екологічно-природничої компетенції дітей в умовах закладу дошкільної освіти.
Заняття відбулося 24 березня 2021 року в режимі online. У роботі педагогічної студії взяли участь 28 педагогів Київської області та координатор Ольга Педько, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».











br>


















