КОІПОПК


Лют 24 2021

Print this Запис

Обласний майстер-клас «Система корекційних підходів у логопедичній роботі з немовленнєвими дітьми»

Недосконалість мовленнєвого розвитку як вищої психічної функції може стати причиною обмежень у спілкуванні, недостатньому рівні сформованості пізнавальних процесів, виникненні загальної затримки психічного розвитку, стійкої неуспішності в навчальній діяльності та порушень поведінки. Актуальність заявленої теми полягає у своєчасному виявленні та виправленні недоліків мовленнєвого розвитку в дітей дошкільного віку.

24 лютого 2021 року в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу «Катруся» (м. Обухів) для вчителів-логопедів Київської області проведено заняття обласного майстер-класу з теми «Система корекційних підходів у логопедичній роботі з немовленнєвими дітьми». Координатор профспільноти – Дерій Олена Василівна, методистка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», керівники – Рогоза Тетяна Григорівна, завідувач, Мазур Наталія Миколаївна, Нечаєва Марія Олексіївна, учителі-логопеди Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Катруся». Майстер-клас зорієнтований на підвищення професійної майстерності фахівців, вирішення труднощів, які виникають у потоці корекційної роботи з немовленнєвими дітьми.

Учасники майстер-класу долучилися до трьох занять. 4 листопада 2020 року під час першого робочого модуля з теми «Діагностика немовленнєвих дітей» Мазур Наталія Миколаївна презентувала авторську систему досвіду та провела практичний блок «Діагностика немовленнєвих дітей». 9 грудня 2020 року відбулося друге  заняття «Методика роботи над запуском мовлення». Керівники профспільноти презентували свою систему роботи, яку вони використовують для запуску мовлення.

24 лютого в ході третього заключного модуля «Формування складової структури слова в дітей із тяжкими порушеннями мовлення» керівник Мазур Наталія Миколаївна продемонструвала учасникам форми роботи з даної теми, відбувся обмін досвідом, були прийняті рекомендацій, висловлені побажання.