КОІПОПК


Лют 24 2021

Print this Запис

Обласний навчальний тренінг «Стресостійкість як значуща риса фахівця інклюзивно-ресурсного центру»

Завдання інклюзивно-ресурсних центрів – забезпечити системний кваліфікований супровід дитини з особливими освітніми потребами протягом усього навчання. Робота фахівців таких закладів пов’язана з упровадженням нових, більш прогресивних та якісних підходів у роботі з даною категорією дітей та належить до професій, які тісно пов’язані зі спілкуванням із дітьми з особливими освітніми потребами, прийняттям їхніх індивідуальних особливостей, емоційним перенапруженням, гуманним ставленням до них, толерантністю, активною особистою участю, демократичністю, довірливістю. Така діяльність вимагає великих психологічних і фізіологічних витрат, призводить до емоційного, фізичного й розумового виснаження. Сучасний ритм життя, пандемія, негативні емоції, інші подразники підсилюють внутрішню напругу, що у свою чергу може призвести до хронічної втоми, апатії, педагогічного вигорання, проблем зі здоров’ям. Потенціал працівника інклюзивно-ресурсного центру залежить від внутрішнього стану особистості. Саме тому питання стресостійкості фахівця ІРЦ є завжди актуальним.

24 лютого 2021 року в Комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради в режимі online відбувся обласний навчальний тренінг «Стресостійкість як значуща риса фахівця інклюзивно-ресурсного центру», який підготували й провели директор Юлія Миколаївна Присяжнюк та практичні психологи: Оксана Миколаївна Богачук, Марія Анатоліївна Поліщук, Світлана Іванівна Резніченко. Захід  координували фахівці центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»: Тамара Михайлівна Луценко, Галина Іванівна Слободяник, Олена Василівна Дерій.

Учасники ознайомилися з теоретичною частиною теми тренінгу, провели експрес-діагностику актуального стану нервової системи, отримали корисні поради щодо підвищення стресостійкості. Результатом проведеного заходу стало набуття вмінь діагностувати власний психоемоційний стан, регулювати  його та підвищувати рівень самоефективності, адже саме така впевнена в собі людина, спокійна та задоволена життям, здатна допомагати іншим, зокрема дітям, які такої підтримки потребують. Адже педагог, який знає свої сильні й слабкі сторони, уміє їх розвивати та враховувати, може навчити цьому дитину.

В обласному навчальному тренінгу взяли участь 52 фахівці.