Як сформувати компетентності на основі глибоких знань та ефективної навчальної діяльності? Які переваги надає електронний супровід освітнього процесу?
Дослідження інноваційних сучасних технологій навчання вченими-науковцями спільно з учителями-практиками тривають. Зворотній зв’язок (за вимогою часу – онлайн) – необхідний!
Обласний майстер-клас «Електронний підручник та його ефективність» Марії Іванівни Кальчук, учителя початкових класів Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Обухівської районної ради, який відбувся 18 лютого 2021 року, свідчить про те, що в умовах розвитку інформаційного суспільства та при наявності різних викликів сучасного життя перед педагогами постає завдання пошуку шляхів успішного навчання сучасного покоління Z. Відповідно виникають актуальні запитання: як учителям початкових класів досягнути бажаних професійних цілей, особливо в першому класі? Які зміни потрібно вносити вметодики викладання? Які підручники при цьому можуть бути найефективнішими? Яка роль новітніх інформаційно-комунікаційних технологій?
Такі проблемні запитання вирішувалися в процесі роботи обласного майстер-класу за участі член-кореспондента Національної академії педагогічних наук України, доктора педагогічних наук, професора, начальника відділу проєктної діяльності ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України Тамари Олексіївни Пушкарьової, методиста вищої категорії відділу, розробника електронних уроків Олени Іванівни Громської, завідувача відділу початкової освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Любові Петрівни Ткаченко, які висвітлили значення впровадження новітніх трендових підходів у початковій школі. Також обговорили питання використання Е-платформи «Росток», яка забезпечує інформаційну та методичну підтримку учнів, учителів, батьків, керівників закладів освіти з питань організації та змісту освітнього процесу.
Керівник майстер-класу Марія Іванівна Кальчук, ознайомила вчителів з електронними засобами навчання української мови за освітньою технологією «Росток».
Учасники майстер-класу не лише Київської, а й інших областей України мали можливість ознайомитися з упровадженням на практиці електронних підручників та переконатися в актуальності представлених сучасних засобів навчання для реалізації якісної освіти в сучасних умовах реформування початкової школи та підвищити власну професійну майстерність щодо викладання української мови за освітньою технологією «Росток».