КОІПОПК


Лют 17 2021

Print this Запис

Онлайн воркшоп «Цифрова трансформація в освіті: сучасні практики використання Е-щоденників і Е-журналів»

Цифрове освітнє середовище – це простір нових можливостей та сучасних рішень для педагогів. Учителі-практики області є активними користувачами сучасних електронних засобів навчання, зокрема онлайн- платформ, веб-інструментів, інтерактивних сервісів. Е-щоденниками та е-журналами в Київській області користуються 196 закладів загальної середньої освіти. Такі веб-сервіси призначені для обробки та надання у зручному електронному вигляді повідомлень про успішність учнів, а також суміжної інформації, доступної через мережу «Інтернет».

Питання впровадження в освітній процес електронних щоденників та журналів є надзвичайно актуальним в умовах дистанційного навчання, тому освітянська спільнота області разом із керівництвом Київської обласної державної адміністрації, департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» знаходить спільні ефективні рішення та ділиться кращим фаховим досвідом використання електронних ресурсів у освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти Київщини.

17 лютого 2021 року в онлайн-середовищі до обговорення важливих питань цифрової трансформації в освіті долучилися 300 управлінців та педагогічних працівників  закладів загальної середньої освіти Київської області. Для учасників заходу функціонували діалогові онлайн-майданчики – воркошоп та відкрита вебстудія.

Розпочали захід Жанна Осипенко, директорка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, та  Артур Селецький, заступник Міністра освіти і науки України з важливим меседжем, щодо розбудови діджитального освітнього середовища Київщини.

Артур Селецький презентував державну електронну платформу E-journal.iea.gov.ua та зазначив, що нове програмне забезпечення розроблене на базі державної модульної системи АІКОМ (раніше ДІСО), яка відома багатьом освітянам як інструмент збору освітньої статистики. Система має доволі зручний та зрозумілий для освітян інтерфейс. А ті школи, які перейдуть на ведення електронних журналів, зможуть найближчим часом відмовитися від їх дублювання в паперовому вигляді. Для цього МОН України підготувало відповідні зміни до низки нормативно-правових актів.

Серед запрошених спікерів воркшопу були педагоги-практики, відомі освітяни Київщини, які мають досвід упровадження в освітній процес  Е-щоденників та Е-журналів:

Наталія Коваленко, директор Кагарлицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Кагарлицької міської ради;

Тетяна Мартинюк, заступник директора Білоцерківської загальноосвітньої школи №18 Білоцерківської міської ради;

Галина Лавренчук, заступник директора Опорного закладу освіти «Шкарівський  академічний ліцей – освітній округ» Білоцерківської районної ради;

Наталія Ріпко, директор Фастівського академічного ліцею №9 Фастівської міської ради;

Аліса Гривачова, заступник директора з інформаційних технологій академічного ліцею №9 Фастівської міської ради.

Олександр Батрак, директор Переяславської гімназії Переяславської міської ради

Андрій Гутовський, директор Гірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради

Віктор Іценко, вчитель інформатики Таращанський академічний ліцей «Ерудит» Таращанської міської ради

Тетяна Сулейманова, заступник директора з НВР Бучанської Української гімназії Бучанської міської ради

Учасники воркшопу поділилися з присутніми досвідом використання електронних щоденників та журналів від e-journal, e-school, moodle, Atoms, «Моя школа» ТОВ «Національні освітні технології» та «Нові знання»; розглянули перспективи впровадження таких новацій в освітній процес усіх закладів освіти області.

Авдиторію зацікавили результати експрес-опитування користувачів упроваджених платформ Е-журналів та Е-щоденників у закладах загальної середньої освіти Київщини та порівняльний аналіз веб-ресурсів, які представила Алла Борбіт, завідувачка відділу дистанційного навчання КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Завершився захід формуванням спільних пропозицій щодо вдосконалення практики використання електронних щоденників та  журналів у освітньому процесі закладів  освіти Київської області.

Ознайомитися із презентаціями спікерів можна за покликанням:

https://drive.google.com/drive/folders/1pSCTrvnReXQ_Wm21YMHg2F7k_7KyBgGx?usp=sharing