Чи згодні ви, що справжній керівник – той, хто бачить більше, аніж бачать інші. Той, хто бачить далі, аніж бачать інші. Той, хто бачить раніше, аніж побачать інші?!
Спростувати чи довести таку думку спробували учасники фінального етапу ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021», який відбувся 11 лютого 2021 року в онлайн-форматі. На розсуд журі керівники, учасники змагань, презентували творчі напрацювання в конкурсних випробовуваннях: «Фасилітаційна сесія» та «Освітній проєкт». Яскраві результати професійних зусиль конкурсантів засвідчили високу конкурентоспроможність управлінців та особистісний творчий потенціал. Для компетентного журі важливими критеріями відбору кращих із кращих учасників були: оригінальність та оптимальність, демократичність та ефективність управління заходом, створення комфортних умов для співпраці, уміння презентувати освітній проєкт, логічність та послідовність етапів, заходів і дій у межах проєкту. Модерував захід Сергій Олексійович Сушко, завідувач відділу управління закладами освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
На основі результатів конкурсних випробувань було визначено переможця ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» у номінації «Керівник закладу освіти». Щиро вітаємо
Ткачук Ірину Олександрівну, директора Броварського навчально-виховного об’єднання, з перемогою.
Лауреатами ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» у номінації «Керівник закладу освіти» стали:
- Коваленко Наталія Володимирівна, директор Опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3.
- Марченко Вікторія Михайлівна, директор Академічного ліцею № 4 Обухівської міської ради.
- Мохненко Ольга Володимирівна, директор Бучанської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 1 Бучанської міської ради.
- Остапенко Вікторія Миколаївна, директор навчально-виховного комплексу «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради.
Бажаємо учасникам не зупинятися на професійному шляху, упевнено крокувати до своїх цілей, бути креативними управлінцями, які мотивують та окрилюють свою педагогічну команду на нові звершення.