КОІПОПК


Лют 05 2021

Print this Запис

Професійний розвиток фахівців інклюзивно-ресурсних центрів

Питання діагностування аутизму в дітей – необхідний крок для батьків та педагогів, аби на ранній стадії розпочати пошуки професійної допомоги. Завдяки систематичній роботі та підтримці діти можуть стати успішними та максимально самостійними членами суспільства. Головне – це усвідомлення проблеми та пошук варіантів її вирішення, а також – професійний системний супровід фахівців. В інклюзивно-ресурсному центрі родини, для яких аутизм став частиною життя, можуть отримати й діагностування, і допомогу.

Саме такий виклик сучасності об’єднав фахівців інклюзивно-ресурсних центрів Київщини на заняттях обласної педагогічної студії з теми «Психолого-педагогічна корекція та розвиток пізнавальної сфери дітей із розладами аутистичного спектру». Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради в особі керівниці педстудії, директорки Владислави Храпунової радо прийняла учасників обласного профоб’єднання 4 лютого 2021 року  на другому занятті. Координаторка педстудії, методистка центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Галина Слободяник проінформувала учасників щодо організаційних робочих моментів діяльності професійного об’єднання. Практична частина зустрічі передбачала розгляд важливих питань, які презентували працівники закладу: учитель-логопед Світлана Слончак інформувала про запуск мовлення в дітей із розладами аутистичного спектру; учитель-логопед Наталія Бикова – про корекційно-розвиткову роботу з розвитку комунікативної функції мовлення в дітей з аутистичними проявами старшого дошкільного віку; учитель-дефектолог Марія Харченко – про фізичну складову в роботі дефектолога з дітьми з розладами аутистичного спектру.

Учасники педстудії удосконалили фахову майстерність із даної проблеми, обмінялися думками та цікавими ідеями, обговорили важливі практичні складові корекційно-розвиткової роботи. Співпраця виявилася плідною і творчою, а зустріч – корисною, результативною та мотивуючою.