КОІПОПК


Січ 28 2021

Print this Запис

Проведено друге заняття обласної педагогічної студії з теми «Упровадження кінезіологічних технологій на уроках художньо-естетичного циклу» для вчителів початкових класів, асистентів вчителів

27 січня 2021 року відбулося друге засідання обласної педагогічної студіі Коваленко Наталії Петрівни та Кавецької Тетяни Іванівни, учителів-методистів Данилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Васильківського району, з теми «Упровадження кінезіологічних технологій на уроках художньо-естетичного циклу» для вчителів початкових класів, асистентів вчителів. Заняття проведено в онлайн режимі на платформі Zoom.

У заході взяла участь координатор педагогічної студії Загурська Світлана Миколаївна, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК» та 18 педагогічних працівників області.

Навчатися у школі складно, про це вам скаже будь-хто з учнів. Але у вчителя є багато можливостей для того, щоб поліпшити процес навчання, при чому на це не доведеться витрачати багато часу! А все завдяки кінезіології – унікальній науці, що вивчає м’язові рухи у будь-яких проявах. Кінезіологія – здоров’язберігаюча технологія, використовуючи її, ви зможете допомогти учням зняти емоційне та фізичне напруження й забезпечити такі процеси:

  • синхронізацію роботи півкуль мозку;
  • покращення зорово-моторної координації;
  • формування просторового орієнтування;
  • стимулювання інтелектуального розвитку, тощо.

Головні напрями педстудії:

  • розширити, поглибити і узагальнити знання педагогів про інноваційну здоров’язберігаючу технологію «кінезіологія»;
  • практичне оволодіння кінезіологічними методами для застосування в практичній діяльності, в подальшому розповсюдження педагогічного досвіду по застосуванню здоров’язберігаючої технологіі.

У презентаційній частині Наталія Петрівна та Тетяна Іванівна розкрили кінезіологічні технології на уроках художньо-естетичного циклу, як-от: трудове навчання, образотворче мистецтво, фізична культура, музичне мистецтво, хореографія, екскурсії. Проте кожен із зазначених уроків має свою специфіку, яку слід враховувати при застосуванні кінезіологічних методів та прийомів.

У практичній частині частині були продемонстровані відео із вправами та руханками, які виконують діти в навчальному процесі.

По завершенню роботи вчителі взяли активну участь в обговоренні результатів роботи та отримали домашнє завдання. На адресу керівників  педстудії прозвучали слова вдячності за їх креативність, доброзичливість, артистизм та актуальність і змістовність наданих  матеріалів.