КОІПОПК


Січ 22 2021

Print this Запис

Завершилися курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми «Математична компетентність як основа життєдіяльності особистості»

Закінчили свою роботу курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми «Математична компетентність як основа життєдіяльності особистості» (розробник: А.О. Седеревічене) для вчителів початкових класів (19.01-22.01.2021).

Предметом обговорення на курсах були питання формування математичної компетентності молодших школярів, розвитку їх  особистісного потенціалу на засадах проєктування індивідуальної освітньої траєкторії, інтегрованого підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах Нової української школи.

Одностайною була думка слухачів про те, що метод досліджень є пріоритетним методом вивчення математики молодшими школярами, що компетентнісно орієнтовані задачі спонукають до діяльності, оскільки їх зміст містить актуальний  для учнів матеріал, моделює практичну, життєву ситуацію.

Активно дискутували  слухачі щодо запровадження організаційної системи «Щоденні 3», про методичні підходи до укладання змісту діагностувальних робіт з математики, розроблення їх паспортів, уточнення змісту свідоцтв досягнень учнів з математичної галузі.

Під час тематичної дискусії з метою рефлексії слухачам було запропоновано вправу, виконання якої передбачало створення метафори щодо себе як учителя. Яскраві метафори педагогів засвідчують рівень професійного розвитку, уособлення своєї місії:

Учитель …

  • творець, роботи якого люди побачать через багато років;
  • будівельник, який будує майбутнє нації;
  • криниця; напився води та пішов далі, але той ковток і дає сили іти далі;
  • вогонь, що дарує всім тепло;
  • актор і художник, палко закоханий у свою роботу;
  • вісник нового, незвіданого, незнаного;
  • учень – човен, учитель – капітан…