КОІПОПК


Лис 27 2020

Print this Запис

Музейна педагогіка: можливості для професійного зростання вчителя

26 листопада 2020 року в режимі online на платформі Zoom відбулося перше заняття обласної педагогічної студії Феофанової Світлани Петрівни, учителя історії  Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради із теми «Формування соціальної, громадянської, інформаційно-комунікативної компетентностей учнів засобами музейної педагогіки».

Реформування освітньої галузі в Україні спонукає кожного сучасного педагога до пошуків нових активних форм і методів навчання, стати агентом змін.  Особливого значення набуває робота обласної педагогічної студії як  однієї із  форм професійного зростання вчителя.

Мета педагогічної студії – ефективна організація обміну набутками, вивчення передового педагогічного досвіду та впровадження його в роботу вчителів закладів загальної середньої освіти Київської області, вивчення творчої лабораторії педагога-майстра, компетентного фахівця, розкриття особливостей упровадження інноваційних методик музейної педагогіки під час занять  історії та в позаурочній діяльності, презентування кращих педагогічних практик із цієї проблеми.

На початку роботи педагогічної студії проведено психолого-педагогічний тренінг «Будьмо знайомі» та інтерактивну вправу «Дерево бажань і сподівань».

Заняття розпочалося із представлення навчального закладу та презентації теоретичної моделі  досвіду педагога-майстра.

Керівник педстудії Світлана Феофанова зазначила, що для проведення засідання була здійснена попередня підготовча робота – вивчення експозицій музею школи, підбір інноваційних форм і методів музейної педагогіки, яка має інтегруватися в освітній процес.

Основна частина засідання проходила на базі шкільного музею в онлайн режимі.

Учасники педагогічної студії розглянули питання:

  • ознайомлення із планом роботи, метою та завданнями педагогічної студії;
  • презентація досвіду роботи вчителя;
  • презентація історії освіти шкільного музею, школи;
  • музейна педагогіка і форми роботи культурно-освітньої діяльності шкільного музею;
  • використання інтерактивних форм роботи музейної педагогіки у формуванні соціальної, громадянської, інформаційно-комунікативної компетентностей учнів під час проведення занять з історії.

У заході взяли участь:

Олена Левченко,  заступник директора з навчально-виховної роботи Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради;
Феофанова Світлана, учитель історії  Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради, керівник педстудії;
Ольга Пількевич, методист відділу музейної роботи та бібліотечної справи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор педстудії;
педагогічні працівники (вчителі історії, керівники гуртків та музейні працівники) закладів освіти Київської області.

Учасники педагогічної студії отримали домашнє завдання в Google Classroom, щиро подякували керівнику педстудії за високий рівень організації заходу й висловилися за продовження освітньої співпраці з метою професійного розвитку.