КОІПОПК


Лис 02 2020

Print this Запис

Підготовлено науково-методичний комплекс «Забез­печен­ня психологіч­ного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій в умовах Нової української школи»

Підготовлено науково-методичний комплекс «Забез­печен­ня психологіч­ного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій в умовах Нової української школи» (автори: Карамушка Л. М., Шевченко А. М.).

Комплекс поєднує 4 посібники:

  • Забезпечення психологічного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій як складова їхньої професійної компетентності : навчальний посібник / Л. Карамушка, А. Шевченко. – Біла Церква : КНЗ КОР «КОІПОПК», 2020. – 40 с.
  • Моделювання індивідуальної траєкторії забезпечення психологічного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій : навчальний посібник / Л. Карамушка, А. Шевченко. – Біла Церква : КНЗ КОР «КОІПОПК», 2020. – 37 с.
  • Особис­тіс­ні ресурси забезпечення психологічного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій : навчальний посібник  / Л. Карамушка, А. Шевченко. – Біла Церква : КНЗ КОР «КОІПОПК», 2020. – 38 с.
  • Вплив освітнього середовища на забезпечення психологічного здоров’я менеджерів та педагогічних працівників освітніх організацій  : навчальний посібник / Л. Карамушка, А. Шевченко. – Біла Церква : КНЗ КОР «КОІПОПК», 2020. –  50 с.

У запропонованих посібниках представлено матеріали спрямовані на розвиток професійної компетентності ме­неджерів та педагогічних працівників ос­вітніх організацій в умовах Нової української школи; оволодіння менеджерами та педагогічними працівниками компетентностями щодо визначення впливу ос­віт­нього середовища на забезпечення психологічного здоров’я особистості, оцінювання здібностей до впро­ва­д­жен­ня інноваційної освітньої діяльності, визначення рівня творчого саморозвитку та схиль­ності до певного стилю керів­ниц­тва показників забезпечення психологічного здоров’я ме­не­джерів та педагогічних працівників  освітніх організацій; оволодіння менеджерами та педагогічними працівниками  освітніх організацій навичками моделювання індивідуальної траєкторії забезпечення психологічного здоров’я.