КОІПОПК


Тра 20 2020

Print this Запис

Відбулося третє підсумкове заняття обласної педагогічної студії Тетяни Шуригіної «Створення та діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в умовах закладу дошкільної освіти» (для вихователів груп з інклюзивним навчанням, вихователів-методистів, асистентів вихователя закладів дошкільної освіти)

20 травня 2020 року відбулося третє підсумкове заняття обласної педагогічної студії Тетяни Шуригіної «Створення та діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в умовах закладу дошкільної освіти» (для вихователів груп з інклюзивним навчанням, вихователів-методистів, асистентів вихователя закладів дошкільної освіти)

Третє підсумкове заняття обласної педагогічної студії пройшло в режимі zoom-конференції.

Учасники:

  • Керівник – Тетяна Генадіївна Шуригіна, завідувачка ЗДО № 6 «Казка» м.Фастова;
  • координатор – Тамара Михайлівна Луценко, завідувачка центру підтримки інклюзивної КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
  • Вікторія Валеріївна Смірнова – вихователь групи з інклюзивним навчанням №1 ЗДО № 6 «Казка» м.Фастова;
  • Софія Ярославівна  – практичний психолог,  асистент вихователя ЗДО

№6 «Казка» м.Фастова;

  • педагогічні працівники закладу дошкільної освіти №6 «Казка» м.Фастова;
  • слухачі – вихователі груп з інклюзивним навчанням, вихователі-методисти, асистенти вихователя закладів дошкільної освіти Київської області.

Онлайн зустріч розпочалася із привітання Шуригіної Т.Г. та презентації збірки методичних матеріалів за результатами проведення педагогічної студії.

У ході проведення заняття керівник педагогічної студії Шуригіна Т.Г. представила досвід роботи щодо сприяння повноцінному розвитку особистості дошкільника з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти.  Учасники педагогічної студії  переглянули відео  «Результат роботи команди супроводу, як позитивний аспект формування соціально-комунікативних навичок дитини з особливими освітніми потребами»; мультимедійну презентацію «Формування інклюзивної свідомості в суспільстві».

Емоційно насиченим був час обговорення слухачами презентацій, відеоматеріалів, записів проведення спільних заходів дітей, батьків та працівників закладу, обмін досвідом,  враженнями та підведенням підсумків роботи обласної педагогічної студії.

Луценко Т.М.  відмітила важливу роль співпраці колективу дошкільного закладу «Казка» та батьків у досягненні дієвих результатів щодо розвитку та навчання дітей з особливими освітніми потребами; повідомила  присутнім про стан узагальнення матеріалів, поданих творчих звітів слухачами обласної педагогічної студії; подякувала всім учасникам за активну роботу.

На завершення всі учасники побажали один одному, усій Україні здоров’я та миру!

У заході прийняли участь 65 осіб.