КОІПОПК


Тра 19 2020

Print this Запис

Проведено заключне заняття обласного майстер-класу з теми «Візуалізація навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури»

19 травня 2020 року в режимі онлайн проведено третє (заключне) заняття обласного майстер-класу  вчителя зарубіжної літератури Фартух Лариси Анатоліївни з теми «Візуалізація навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.

Тема вебконференції – «Презентація творчих  звітів учасників майстер-класу»

Спікери онлайн-заняття:

 

  • Химера Наталія Володимирівна,методист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури комунального навчального закладу Київської обласної ради  «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор майстер-класу;
  • Фартух Лариса Анатоліївна, учитель зарубіжної літератури Пищиківського закладу загальної середньої освіти   І-ІІІ ступенів Фурсівської об’єднаної  територіальної громади, автор майстер-класу;
  • Сотніченко Світлана Анатоліївна, учитель зарубіжної літератури Сквирського академічного ліцею інформаційних технологій «Перспектива»;
  • Шулькевич Тетяна Михайлівна, учитель зарубіжної літератури Косяківського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – ЗДО Таращанського району;
  • Тропотяга Раїса Сергіївна, учитель зарубіжної літератури Журавлиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів-заклад дошкільної освіти Ставищенської районної ради Київської області;
  • Йовенко Катерина Семенівна, учитель зарубіжної літератури Ситняківського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Макарівського району Київської області;
  • Погребешна Інна Вікторівна, учитель зарубіжної літератури Ставищенського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – педагогічний ліцей» №1 Ставищенської районної ради Київської області.

У процесі роботи слухачі обласного майстер-класу  презентували  авторські напрацювання, які стали результатом вироблення власних підходів до практичного застосування технології візуалізації на уроках зарубіжної літератури,  обговорили  підсумки спільної  роботи, поділилися методичними рекомендаціями та  визначили подальші перспективи власної діяльності  з означеної теми.

Фартух Л.А.  узагальнила  результати  роботи слухачів  (підготовка до експертної оцінки матеріалів для створення посібника  за результатами роботи майстер-класу) та матеріалів вихідного діагностування. Звернула увагу на широку  методичну палітру прийомів і форм з використання технології візуалізації, яку продемонстрували  учасники майстер-класу в своїх творчих звітах.

Координатор майстер-класу Химера Н.В. підбила підсумки  роботи майстер-класу та акцентувала увагу на перспективах  використання в освітній діяльності візуалізації навчального матеріалу, що дозволить забезпечити особистісно-зорієнтований та розвиваючий характер навчання. Візуалізація навчальної інформації, яка технологічно може бути реалізована різними методичними прийомами, є  важливою складовою  фахової компетентності вчителя.

Лунали слова вдячності  учасників за високий рівень організації заходів та їх змістове наповнення,  теплу  атмосферу  співпраці і спілкування, мотивування на професійний розвиток. А насамкінець  учасники  створили «хмаринку настрою», в якій  відобразили свої враження від роботи у майстер-класі.