Сьогодні зустрілися з активними педагогами, щоб повправлятися у проведенні вправ для реалізації змістової лінії «Громадянська відповідальність» на різних предметах, позаурочний і позакласний час.
18 учасників виявили бажання долучитися до 2 годинної зустрічі, щоб опанувати навички проведення таких вправ в онлайн режимі. Обрали вправу «Доста» з посібника «Громадянська відповідальність: 80 вправ»
https://drive.google.com/file/d/1y29bjuWpywjFuB_gZinViBmRzfFAAWuC/view.
Що вдалося зробити?
Прочитали факти про долю єврейського народу, звернулися до своїх відчуттів та емоцій, згадали групи людей, яких переслідували нацисти та назвали групи осіб, які дискримінуються у наш час. А головне – виробили пропозиції власне від себе, що може зробити кожен, щоб знизити рівень дискримінації щодо цих людей.
Щоб зробити діяльність інтерактивною: апробували опитувальники у програмі Mentimeter (хмари тегів, відкриті думки, квізи тощо), проводили мозковий штурм на демонстраційній дошці програми Zoom, об’єднувалися в групи й працювали в сесійних залах і просто активно обговорювали й рефлексували.
Цікаво, що вчителі прогнозували як можуть адаптувати цю вправу до різних предметів і тем: українська література «Тигролови», фізика «Теорія відносності», біологія «Різноманітність рас», англійська мова «Стилі музики» та інші цікаві ідеї.
Щиро радіємо такій зацікавленості, участі та коментарям педагогів: «Якщо крок за кроком впроваджувати такі ідеї, можемо змінити світ!», «Якщо системно формувати громадянські компетентності на наших уроках, то вдасться сформувати громадянські компетентності в учнів», «Дякуємо за таку форму і зміст проведення у такий час», «Спробуємо практикувати такі цікаві ідеї з нашими учнями», «Хочемо продовжити такі зустрічі».