12 листопада 2019 року на базі ОЗНЗ Катюжанська ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося перше засідання обласного майстер-класу для вчителів географії на тему «Реалізація наскрізних змістовних ліній у шкільному курсі географії», керівником якого є Кантур Олена Василівна.
З вітальним словом до учасників звернувся координатор майстер-класу Совенко Валерій Володимирович, завідувач відділу географії, економіки та краєзнавства КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», а також директор школи Микитчик Микола Артемович, який презентував свій навчальний заклад та побажав всім присутнім плідної праці і творчих успіхів.
Заступник директора з виховної роботи Осадча Людмила Вікторівна ознайомила учасників майстер-класу з основними пріоритетами школи. Районний методичний кабінет представляла методист Рихлик Тамара Іванівна, яка розповіла про перспективи розвитку шкільної географічної освіти, що розглядалися на Першому Всеукраїнському з’їзду вчителів географії, який відбувся 25 жовтня 2019 року на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Розпочалося заняття із тренінгової вправи «Знайомство», яка допомогла учасникам ближче познайомитися один з одним для подальшої спільної роботи та створила відповідні атмосферу і настрій. Науково-методичний лекторій з вищезазначеної теми, що супроводжувався презентацією, сприяв поглибленню знань слухачів заходу про умови реалізації наскрізних змістовних ліній у викладанні навчального предмета. Олена Василівна в другій частині заняття більш детально зупинилася на наскрізній лінії «Здоров’я і безпека» та шляхах її реалізації на уроках географії. Для закріплення отриманої інформації учасники заняття були об’єднані в групи та виконали інтерактивну вправу «Формування ключових компетентностей учнів через реалізацію змістової лінії «Здоров’я і безпека». У процесі створення проектів учителі більш детально ознайомилися з методикою використання таких інтерактивних прийомів, як: «Фішбоун», «Моделювання», «Кластер», «Скрайбінг», «Скеч-ноутінг».
По завершенню заняття були підведені підсумки та з метою обміну досвідом учителям запропоновано підготувати творче домашнє завдання.