19-20 червня 2019 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбувся ІІ очний етап навчання спеціалістів інклюзивно-ресурсних центрів, які будуть використовувати психодіагностичні методики CASD, Conners-3, WISC-IV, LEITER-3 та PEP-3, що призначені для здійснення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Під час тренінгу практичні психологи, корекційні педагоги та директори ІРЦ узагальнили та систематизували знання щодо користування психодіагностичним інструментарієм, а також провели аналіз виконання домашнього завдання.
4 червня 2019 року фахівці складатимуть електронний випускний іспит, після успішного проходження якого отримають посвідчення користувача.